Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

samlingslån på ca 120 000 kr, råd önskas

behöver ett samlingslån på ca 120 000 kr. har 8 ucförfrågningar..150 000 i blancolån som syns på uc.. 37 000 underskott. kanske är hopplöst!! vet ej om jag ska prova freedomfinance? axo finans? eller banknorweigan.. kanske ingen som bevvljar med så mycket underskott

norwegian skulle jag prova, de verkar bry sig minst om underskott
lägg på en lång återbetalningstid så blir månadskostnaden relativt låg även om räntan blir hög
norwegian verkar ofta erbjuda högre summa så det kan vara en bra lösning men sök på 120 och se vad du får

min starka rekommendation iaf

lycka till

sökte på deras hemsida och fick avslag, fått det avslag innan med för något år sen . undraom dom har tagit en ny uc eller går på någon gammal.??. vet inte vad ja ska ta mig till nu när ajg inte får något lån:((

Fyllde du att lånet skulle gå till att lösa dyra krediter? Är stor skillnad att göra det än att söka ett vanligt blancolån.

midsommar

fyllde i alla mina lån och på vilka ställen jag har dom,..var väl det enda som kom fram när jag skulle ansöka

är ju en ruta där lös in lån står det. jag bocka i den.. då måste jag gjort rätt??

Japp du gjorde nog rätt där då, har du provat att ringa dit då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp