Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, på 300000kr?

Då hade du rejält flyt! Någon på Ica-banken måste ha varit på extremt bra humör, det är helt emot vad de annars brukar besluta.

Varför då? Har en bekant som också fick lån på ICA - 350.000 dock med mindre inkomst än ovan person och med ungefär samma ränta.

Ok! Jag får hopp av läsa sådant här. Hade fått för mig att Ica banken var hårda på så högt underskott men jag är ju paranoid av just underskott!

ringde skv nu. Tidigast i augusti får man slutskattebesked
Men om du fyller i det du betalt på deklarationen under Egen skatteinbetalning, då har/får du inget skatteunderskott/kvarskatt. Då borde du få beslut i juni. Men som sagt du måste fylla i det på deklarationen och skatteuträkningen behöver hamna på att du ska pengar tillbaka.

Men om du fyller i det du betalt på deklarationen under Egen skatteinbetalning, då har/får du inget skatteunderskott/kvarskatt. Då borde du få beslut i juni. Men som sagt du måste fylla i det på deklarationen och skatteuträkningen behöver hamna på att du ska pengar tillbaka.
Väldigt intressant! Så om jag fyller i det betalda beloppet i deklarationen under ”egen skattebetslning” och skickar in på nytt innan andra maj, jag kan få slutskattebesked i juni?

Väldigt intressant! Så om jag fyller i det betalda beloppet i deklarationen under ”egen skattebetslning” och skickar in på nytt innan andra maj, jag kan få slutskattebesked i juni?
Ja du har ju ingen kvarskatt då enligt beräkningen och borde då som alla andra få i juni.

Jag hade diskussion om detta på forumet med en som envisades om att han fått besked i juni trots kvarskatt, men det visade sig att han hade precis gjort så, betalat in själv.

Ja du har ju ingen kvarskatt då enligt beräkningen och borde då som alla andra få i juni.

Jag hade diskussion om detta på forumet med en som envisades om att han fått besked i juni trots kvarskatt, men det visade sig att han hade precis gjort så, betalat in själv.
Fantastiskt! Jag gör det redan imorgon!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp