Jo det är konstigt. Minns att det var samma sak för mig en gång. Stog att jag hade flera förslag men kunde inte se dem och mailade dem för jag avskyr att prata i telefon, varpå dem säger att jag behöver ringa dem för att gå igenom erbjudanden. Sånt trams.Jo men varför man inte ser erbjudanden när det står att det finns 4 st ? Är det inte konstigt?
Ingen vettig ränta så bara avvakta.Jag har ett kreditbetyg på 16,7 på grund av många förfrågningar (FF 22). Min årsinkomst är 511 000 kronor och mina skulder uppgår till cirka 550 000 kronor. Tror ni att jag har möjlighet att få ett lån på 100 000 kronor för att samla mina mindre krediter?
22 kreditupplysningar, det är liksom 2 st i månaden, varför söker man så här ofta? Du borde väl veta att det är jättedåligt för ditt kreditbetyg? Nej jag tror inte du har någon chans. Sluta ansöka om lån, vänta ut dina kreditupplysningar så kommer du nog dessutom kunna få ett samlingslån på hela summan.Jag har ett kreditbetyg på 16,7 på grund av många förfrågningar (FF 22). Min årsinkomst är 511 000 kronor och mina skulder uppgår till cirka 550 000 kronor. Tror ni att jag har möjlighet att få ett lån på 100 000 kronor för att samla mina mindre krediter?
Så tvingar dem en att prata annars ser man inte erbjudande och en ff går till spillo. Vad är det för fasoner?nska kunna logga in
Så tvingar dem en att prata annars ser man inte erbjudande och en ff går till spillo. Vad är det för fasoner?
De ville att man ska flytta allt till LF bank och då skulle man få lägre ränta. Att de börjat med sådant nu på Lendo är skämt. Nej, du kan inte lösa det med mejl utan man måste ringa och prata med dem och säga nej jag vill inte flytta allt till LF , nej jag vill inte eran försäkring. Kan du vara snäll och öppna mina 4 erbjudande så att jag ser dem och väljer ett. Till slut gjorde han det. Hon valde Svea , 100 tusen , ränta 9.3 % . Det var Collector och Marginalen som bjöd samma summa och Brixo???? 50 tusen med 22% räntaMan ska kunna logga in med BankID på deras hemsida. Annars får ni mejla dom. Det är absolut inget måste att ta allt via telefon. De bolag som säger att dom vill ringa är för att kunna sälja på en försäkringar och sånt
Skönt att det löste sig men vilket krångel att få till det. Valde också Svea men har inget nationellt id kort som jag kan identifiera mig med…De ville att man ska flytta allt till LF bank och då skulle man få lägre ränta. Att de börjat med sådant nu på Lendo är skämt. Nej, du kan inte lösa det med mejl utan man måste ringa och prata med dem och säga nej jag vill inte flytta allt till LF , nej jag vill inte eran försäkring. Kan du vara snäll och öppna mina 4 erbjudande så att jag ser dem och väljer ett. Till slut gjorde han det. Hon valde Svea , 100 tusen , ränta 9.3 % . Det var Collector och Marginalen som bjöd samma summa och Brixo???? 50 tusen med 22% ränta
Vad har du för årsinkomst?Skönt att det löste sig men vilket krångel att få till det. Valde också Svea men har inget nationellt id kort som jag kan identifiera mig med…
Har hon fått pengarna utbetalt än?