Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån och låneförmedlare, vilka ringer inte?

Lendo ringde 2 ggr per dag sedan ansökan i måndags. Tillslut skickade dom sms att de sökte mig i ett viktigt ärende så idag ringde jag upp och det gällde att de ville sälja försäkring. När det står viktigt meddelande så blir man ju orolig, men nu vet jag att Lendo ringer o ringer o ringer...

Trodde att de var nöjda med att jag sa ja till försäkringen, men denna dag börjar lika...andra samtalet. SUCK!!! Varför härjar dom och ringer? Det vore bättre dom uppdaterade sig om villkoren som vardera av deras banker har så man själv slipper ringa och fråga...

Skulle välja Lendo. Dom kan ev ringa om försäkring om du inte kryssar i det. Annars ringer dom aldrig. Skaffa Truecaller eller liknande så ser du vem som ringer. Advisa, Sambla mm måste man prata med någon förmedlaranställd.

gällande blanco skulle jag välja Ikano. Dom har rak amortering har jag för mig. Sen kommer jag ihåg att processen var ganska gammalmodig med skickande av brev etc. Var ett år sen ungefär, hoppas dom har tagit tidsmaskin fram till 2023 nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp