Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån och inkasso

Hej!

Precis lyckats få igenom ett samlingslån som kommer göra stor betydelse för oss men sitter och läser på marginalens forum där jag fått lånet att de inte löser sms-lån eller inkasso..? Någon som vet hur det ligger till?

Hej!

Precis lyckats få igenom ett samlingslån som kommer göra stor betydelse för oss men sitter och läser på marginalens forum där jag fått lånet att de inte löser sms-lån eller inkasso..? Någon som vet hur det ligger till?
Det beror väl på om du har fått lösenkrav tänker jag ..?! Jag är dock inte jätte duktig på de här med samlingslån då jag aldrig tagit ett sånt.

Ja jag fick lösenkrav och har uppgett dem där men väntar nu återkoppling...

Vad hade du för förutsättningar då du sökte och vilket belopp och ränta fick du?

Annapanna, sitter i EXAKT samma sits... Ansökte via Advisa på fm och fick endast ett enda napp...Hos Collector, med lösenkrav. Å jag har bara sms lån jag vill lösa men det bistår inte Collector med.. Ärligt talat så förstår jag inte varför? Skuld skuld tänker jag... Å det är väl mkt bättre för kunden att få lösa bort sms lån med skyhöga räntor? Nä... Förstår faktiskt inte. Jag ansökte om samlingslån för det är vad jag är ute efter, men hade kunnat söka ett vanligt privatlån, då hade jag kunnat betala av allt själv. Men jag har en känsla av att det är svårare att få ett privatlån än ett samlingslån... Mailade Collector i em för att höra efter om det fanns ngt vi kunde göra, dom lär väl svara imorgon.... Återkoppla gärna när du fått svar från Marginalen //

Hej!

Har för mig att jag läst till mig vid ett flertal tillfällen att dom löser smslån men inte alla, dom lånen som dom inte "kan" lösa betalas ut och man får då själv lösa detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp