Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, nu gäller det!

Hur är det nu när man betalt av alla lån och krediter, måste man höra av sig till samtliga kreditbolag och be dem ta bort alla ens krediter så det ej sänker kreditvärdigheten eller hur funkar det? För krediter kan väl ligga kvar outnyttjade också...?

Hur är det nu när man betalt av alla lån och krediter, måste man höra av sig till samtliga kreditbolag och be dem ta bort alla ens krediter så det ej sänker kreditvärdigheten eller hur funkar det? För krediter kan väl ligga kvar outnyttjade också...?
Precis. Man måste ringa in och avsluta krediten.
PS. Såg på marginalens forum att msn måste få lånet utbetald innan man kan logga in på deras internet bank.

Ja det kan nog stämma, fick lånet utbetalt på 1 dag så jag hann nog inte tänka & ängslas mycket över det innan jag fick pengarna

Fortfarande inga pengar från marginalen. Inte hört något heller. Kan det va så att de har mycket att göra efter UC uppdateringen förra veckan?
Det står ju utbetalning 2-5 bank dagar efter de motagit signerat skuldebrev, och det var ju i fredags.
Får hoppas pengarna kommer in imorgon annars får nog ringa de.

Jag fick beviljat nu via advisa, men när jag trycker på mer info så står det komplettering längst ner men det står inte vad ? Hur var det för dig? Hade du angett samla lån? Isåfall hade du lösenkrav?
På min stod det inga kompletteringar Behövs. Ja, jag skrev att jag skulle samla lån för nästan hela beloppet. Ingen lösen dock för mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp