- Meddelanden
- 110
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Runt 32.000 och en medlåntagare med ungefär samma, innan skatt alltså.Tack för ditt svar. Vad hade du för inkomst?
Runt 32.000 och en medlåntagare med ungefär samma, innan skatt alltså.Tack för ditt svar. Vad hade du för inkomst?
Hur mycket hade ni i lån?Jag hade en uc på 0,5 senast jag försökte samla och fick låna hela beloppet som jag sökte på, 600.000 kr, men till en ränta på mellan 11-15%. Hos Swedbank blev det nej när vi pratade med vår handläggare som tidigare hjälpt oss väldigt mycket i olika situationer. Hen hade säkert hjälpt oss denna gången också men de kan nog inte vara lika flexibla längre.
Ja detta spelar såklart in också, vi hade då ca 800.000 totalt i privatlån.Hur mycket hade ni i lån?
Utveckla gärna hur du tänker?Jag hade sagt låneförmedlare framför enskild bank.
Ni hade 800.00 totalt i lån och en total inkomst på 64.000, TS har över 700.000 i lån och en inkomst på 29.000. Tror det blir tufft.Ja detta spelar såklart in också, vi hade då ca 800.000 totalt i privatlån.
Vad menar du? Jag menar att jag personligen hade sökt hos en låneförmedlare där jag får flera svar på en UC, än hos en enda bank.Utveckla gärna hur du tänker?
Det är inte omöjligt, men idag är det tufft. Men jag tror du har större chanser hos en låneförmedlare än hos Swedbank. Om du bara vill samla 235.000 så tror jag ändå att det finns en chans att du får erbjudanden. Under 10.9% vet jag dock inte.Är det verkligen ingen som tror att jag kan samla lånen? Åtminstone slå ihop 140.000 och 95.000 lånen och få bättre ränta?
Just nu har jag 14% respektive 10,9%. Vilket känns kasst. Jag menar inget ”nytt” lån tas, och de borde se att min kalkyl går ihop ännu bättre jag får ett bättre erbjudande.