Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

samlingslån, när vågar man testa igen?

328k i inkomst 2016, 69k i underskott.
49k i blanco, 139k i krediter på två olika ställen..
4 ff som försvinner 27 aug, 21 november, 2 december och sista försvinner 22 maj 2018.. 6,8 i kreditbetyg för tillfället.. någon som vet hur länge jag bör vänta? tills underskottet blir bättre eller kan de gå iallafall och vart? vill samla allt på samma ställe, på bank norwegian vart jag nekad 22 maj..(14,1 i uc betyg då)
Så jobbigt att bli nekad hela tiden.

328k i inkomst 2016, 69k i underskott.
49k i blanco, 139k i krediter på två olika ställen..
4 ff som försvinner 27 aug, 21 november, 2 december och sista försvinner 22 maj 2018.. 6,8 i kreditbetyg för tillfället.. någon som vet hur länge jag bör vänta? tills underskottet blir bättre eller kan de gå iallafall och vart? vill samla allt på samma ställe, på bank norwegian vart jag nekad 22 maj..(14,1 i uc betyg då)
Så jobbigt att bli nekad hela tiden.

Mejla över en bild på din UC till Balanzia!

Hejsan,

Du bör vänta tills dess att du har max 2st aktiva UC FF och dom är äldre än 6 månader gamla.
Om du kan är det bra att avsluta krediterna asap så dom inte kan användas för nya skulder och kreditgränsen på dom inte räknas emot dig vid ansökningstillfället.
Om du söker via Lendo (jag arbetar där som lånehandläggare) eller liknande låneförmedlare kommer du få flera förslag med samma kreditupplysning.

Senast ändrad:
Hejsan,

Du bör vänta tills dess att du har max 2st aktiva UC FF och dom är äldre än 6 månader gamla.
Om du kan är det bra att avsluta krediterna asap så dom inte kan användas för nya skulder och kreditgränsen på dom inte räknas emot dig vid ansökningstillfället.
Om du söker via Lendo (jag arbetar där som lånehandläggare) eller liknande låneförmedlare kommer du få flera förslag men samma kreditupplysning.

så alltså efter 2 december, skulle kanske kunna gå då? då har jag bara en förfrågan kvar.. och har gått mer än 6 månader sen sista ucn togs.. men mitt underskott kommer inte den ställa till det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp