Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån när utmätningsanmärkning försvinner?

Nu uppdaterads min UC med 0,1% sats så ligger på 5,1. Många här i forumet säger att det uppdateras ofta kring mitten av varje månad men mitt uppdateras varje 1a (månadsskifte.) kan det också bero på att min utmätnings anmärkning försvinner 23e?

Nu uppdaterads min UC med 0,1% sats så ligger på 5,1. Många här i forumet säger att det uppdateras ofta kring mitten av varje månad men mitt uppdateras varje 1a (månadsskifte.) kan det också bero på att min utmätnings anmärkning försvinner 23e?
Betyget kan ändras varje dag men om du kollar på datumen på dina krediter så ser du att de uppdateras först i mitten på månaden efter.

Som jag skrev tidigare i mitt inlägg planerade jag på att ta ett samlingslån. Kan någon hjälpa mig vad jag ska tänka på? Vill ta ett samlingslån på 350k men har en årslön på 340k? Kommer jag få den summan tro? Läste någonstans att man kan söka upp till 90% av sin årslön. Och vart ska jag söka? Behöver bara allmänt tips! Tack i förhand!

Som jag skrev tidigare i mitt inlägg planerade jag på att ta ett samlingslån. Kan någon hjälpa mig vad jag ska tänka på? Vill ta ett samlingslån på 350k men har en årslön på 340k? Kommer jag få den summan tro? Läste någonstans att man kan söka upp till 90% av sin årslön. Och vart ska jag söka? Behöver bara allmänt tips! Tack i förhand!
Vart läste du det någonstans ? Vanligen lånar banker ut om övriga förutsättningar ser bra ut och att summan av din totala belåning inte överstiger 2x årslön i lån.

btw grattis till din score, när min sista anmärkning försvann, ett "misslyckat utmätningsförsök" så steg min UC från 19,7% till 65,4%...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp