Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, mina chanser...

Jag tror det förbättras, men senaste ff kan ha försämrat ganska mycket.

Gick från 4,1 till 5,8 när den registrerades. Har tre förfrågningar som försvinner i oktober och då är bara den här kvar sen, så borde kunna ligga rätt lågt om ca ett halvår säg.

Senast ändrad:
Gick från 4,1 till 5,8 när den registrerades. Har tre förfrågningar som försvinner i oktober, så borde kunna ligga rätt lågt om ca ett halvår säg.
Grattis! Marginalen är bra som sagt! Jag fick lån i juni men lånet har ännu inte registrerats hos uc. Konstigt. Mycket möjligt att de inte hann reportera till uc. Det var i mitten av juni

Grattis! Marginalen är bra som sagt! Jag fick lån i juni men lånet har ännu inte registrerats hos uc. Konstigt. Mycket möjligt att de inte hann reportera till uc. Det var i mitten av juni

Får väl se om mitt hinner reggas innan nästa uppdatering! Kommer se väldigt tomt ut annars, haha.

Får väl se om mitt hinner reggas innan nästa uppdatering! Kommer se väldigt tomt ut annars, haha.
Jag blev godkänd 14 juni och utbetald några dagar efter. Hann ändå inge registreras till den sista juni. Tvivlar på att din hinner registreras:)

Jag blev godkänd 14 juni och utbetald några dagar efter. Hann ändå inge registreras till den sista juni. Tvivlar på att din hinner registreras:)

Får bli en screenshoot isf, viktigt med en målbild!
Hur lång tid tog det från att de betalade ut tills du hade pengarna på kontot?

Samma dag. Jag kunde logga in på morgonen och pengarna var inne 13:00

Yes, pengarna trillade in runt kl 13 och sista betalningen var klar runt kl 15, nu väntar man spänt på att alla betalningar ska registreras hos mottagarna.

Säg att det skulle bli så att på nästa UC-uppdatering så syns mina 4 ff (varav en färsk), lånen och krediterna är nollade och Marginalen-lånet har inte registrerats.

Kommer min färska ff påverka betyget mer än att 163k i blanco och krediter är nollade?
Tänker att annars borde jag få ner betyget under 4,0-gränsen...

Hej hoppar in i tråden hoppas någon kan hjälpa mig!
Har tänkt att hjälpa familjen köpa ett hus genom att fixa kontantinsats och lösa ett bil lån. Jag funderar på att ansöka om 380 k,hur stor är sannolikheten att jag får det. Har inga andra lån,inga anmärkningar,inga fasta utgifter,bor hemma.

Använder kreditkollen

UC SCORE 597
kreditomdöme på 1.9 %
4 frågningar ,den senaste var för 6 månader sen.
2017 Inkomst 297 000

Brukar advisa kontakta arbetsgivaren?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp