Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån medsökande

Hej,
Om vi är två med mindre bra kreditvärdighet som ansöker om ett samlingslån. Är det större chans att det går igenom? Vi tänker att vi ska försöka ta ett lån tillsammans för att lösa andra skulder.

tror ni att vi kan söka? Vart ska vi söka? Tips?

Hej,
Om vi är två med mindre bra kreditvärdighet som ansöker om ett samlingslån. Är det större chans att det går igenom? Vi tänker att vi ska försöka ta ett lån tillsammans för att lösa andra skulder.

Vad är mindre bra kreditvärdighet? Förutsättningar? Är nog toppen om du skriver ut det så får du bäst lämpat svar

Hej,

Två sökande är bättre än en, så är det (såvida inte den andra har uselt uc men det har hen inte enligt det du skrev).

Låt den som har de bästa förutsättningarna vara sökande nr 1.

Hej,

Har båda stora lån och dålig UC spelar det ingen roll om ni är två.

Två sökande är bättre än en, så är det (såvida inte den andra har uselt uc men det har hen inte enligt det du skrev).

Låt den som har de bästa förutsättningarna vara sökande nr 1.
Tack! Mitt lär ju inte vara det bästa direkt. Detta är sista chansen, blir fogden denna månad. Förningar ihop det hur jag än gör. Ger upp.

Återkom med hur era respektive förutsättningar ser ut så kanske det är lättare att ge ett handfast tips.

Tack! Mitt lär ju inte vara det bästa direkt. Detta är sista chansen, blir fogden denna månad. Förningar ihop det hur jag än gör. Ger upp.
Vilka belopp är det i så fall som kommer gå till kf?
När pengarna inte räcker till så prioriterar jag de betalningar som gäller de större skulderna, som jag vet att jag inte kommer kunna släcka om det går till Kf.
Mindre skulder som går till kf är inte hela världen om man kan betala föreläggandet innan det blir utslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp