Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med mina förutsättningar

Uppdatering!

jag fick till slut beviljat av Konsument kredit på 500’
Så jäkla glad och till en låg ränta- 6 procent ca.
De löser mitt befintliga lån hos dem och har nu lösenkrav på resterade 300. Dessa 300 är ju lån/krediter utanför UC.
Hur hårda är dem? Kommer de att lösa dem tror ni? Så nervös över att bli nekad nu när allt börjar ordna sig!

Grattis! Bra ränta, undrar hur länge den håller nu när styrräntan gått upp 1%.... Håller tummarna att de godkänner iaf.

Uppdatering!

jag fick till slut beviljat av Konsument kredit på 500’
Så jäkla glad och till en låg ränta- 6 procent ca.
De löser mitt befintliga lån hos dem och har nu lösenkrav på resterade 300. Dessa 300 är ju lån/krediter utanför UC.
Hur hårda är dem? Kommer de att lösa dem tror ni? Så nervös över att bli nekad nu när allt börjar ordna sig!
Grattis!

Lite problem med konsument kredit, de verkar inte lösa krediter utan endast blancolån. De kan lösa wästgöta finans på 80’

Vad gör jag nu? Ska jag be dem lösa en del av lånet hos remember? Av 350’ så löser de isåntfall 240’ av det lånet.

tacksam för snabba råd!

Lite problem med konsument kredit, de verkar inte lösa krediter utan endast blancolån. De kan lösa wästgöta finans på 80’

Vad gör jag nu? Ska jag be dem lösa en del av lånet hos remember? Av 350’ så löser de isåntfall 240’ av det lånet.

tacksam för snabba råd!
om det inte finns några andra möjligheter har du väl inget val? Tycker det är dock bra att minska ner det stora lånet hos R.

om det inte finns några andra möjligheter har du väl inget val? Tycker det är dock bra att minska ner det stora lånet hos R.

nu verkar det bli så att de löser en större del av remember samt hela WGF.

vad ska jag göra sen för att få bästa förutsättningar för ett samlingslån?
behöver 230 för att lösa resterande krediter och målet är att ha endast 2 stora samlingslån.

kommer prova WGF nästa vecka om det blir löst men tror att mitt underskott kan ställa till det tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp