Ta nya. Skiljer det mycket kommer bara begära in lönspecSka jag skriva den inkomsten som står på UC? Eller skriva min nya lön som inte syns än?
Om du har en ny årslön så skriv den. Det brukar jag göra. Handlar ju hur du kan betalaSka jag skriva den inkomsten som står på UC? Eller skriva min nya lön som inte syns än?

Jag kan inte svara på det. Men jag vet att jag har en löneförhöjning om ca 4000 kr i mån och uppgav min nya årsinkomst.Går systemen inte automatiskt på UC så även om jag skriver en högre inkomst så blir det avslag?

Jag kan inte svara på det. Men jag vet att jag har en löneförhöjning om ca 4000 kr i mån och uppgav min nya årsinkomst.
Jag kunde ju styrka min nya lön med lönespec om det behövdes. Det är ju din betalningsmöjlighet framöver som spelar roll tänker jag.
Och det är ju ingen information som är felaktig![]()
vet någon om Nordax brukar ha lösenkrav?
ptatade med Nordax och de föreslår att jag skulle söka via de direkt då jag redan är kund där samt att de kan gå igenom ansökan bättre.
någon som gjort samma?
Svårt att se det genererar ett avslag men skiljer det sig mycket kan det bli kompletteringarGår systemen inte automatiskt på UC så även om jag skriver en högre inkomst så blir det avslag?
Ok, det är inget bekymmer kan ju visa lönespec.Svårt att se det genererar ett avslag men skiljer det sig mycket kan det bli kompletteringar