Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån med mina förutsättningar

Ok! Låter klokt! Vad har du totalt för belåning? Och inkomst?

Ca 780.000 tkr och årsinkomst ca 410.000 tkr. Men jag har ränteutgifter , alltså underskott av kapital på ca 50.000 kr

Ok, jag har 1,1 i blanco..håll tummarna för mig imorgon! Jag ska iallafall försöka, men kommer vara tydlig med att de inte får ta uC. Kan ju skicka in anställningsavtal som visar min nya lön också.

Ok, jag har 1,1 i blanco..håll tummarna för mig imorgon! Jag ska iallafall försöka, men kommer vara tydlig med att de inte får ta uC. Kan ju skicka in anställningsavtal som visar min nya lön också.
Lycka till!!

Har nu ringt dem, men de måste göra en riktig ansökan för att se förutsättningarna.
Så inte så hoppfullt då min belåning är för hög i förhållande till den inkomsten som för tillfället står på UC.

2 av mina förfrågningar försvinner april och maj.

skulle vilja kolla med Zmarta för att se om det går ändå..!
vad tycker ni, ska jag offra en UC eller vänta tills inkomst uppdateras maj/juni
(678’ deklarerad inkomst 2021)

förutsättningar nu
480 inkomst
3,8 risk
4 ff
Lån 1,1 milj

vad ska jag göra ? Börjar få panik över detta..! :-(

Sök nu,

Får du inga bud nu så lär du få det i typ maj när du har 3 förfrågningar (en ny) och högre inkomst.

Får prova idag. Men du som har erfarenhet, hur mkt tror du denna ansökan kommer påverka den som tas i maj/juni?
Kan den sabba mina chanser för att det är så tätt inpå?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp