Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med många ff

Hej
Tror ni att man kan få ett samlingslån till en hyfsat ok ränta (under 10%), eller behöver man vänta ut fler ff först? Utgifter/månad ligger på maxgräns sett till min ekonomi och jag är därför i stort behov av att få ner månadskostnaden utan att dra ut på lånet/återbetalningstiden

Inkomst 380 000kr
Total skuld 349 000kr fördelat på 3 olika långivare

9 ff, senaste togs 2025-03-15
Uc score 524, riskprognos 7,7

Hej
Tror ni att man kan få ett samlingslån till en hyfsat ok ränta (under 10%), eller behöver man vänta ut fler ff först? Utgifter/månad ligger på maxgräns sett till min ekonomi och jag är därför i stort behov av att få ner månadskostnaden utan att dra ut på lånet/återbetalningstiden

Inkomst 380 000kr
Total skuld 349 000kr fördelat på 3 olika långivare

9 ff, senaste togs 2025-03-15
Uc score 524, riskprognos 7,7
Jag fick 17% när jag sökte med liknande parametrar.

450k blanco
550k inkomst

hade typ 12 ff, risken var nog 7%

hade väntat om jag var du.

Jag fick 17% när jag sökte med liknande parametrar.

450k blanco
550k inkomst

hade typ 12 ff, risken var nog 7%

hade väntat om jag var du.
Är det riskprognosen man bör få ner, eller behöver det gå längre tid sedan senaste ff? Har ju bara gått ca 2,5 månad, det kanske är för kort tid?

Är det riskprognosen man bör få ner, eller behöver det gå längre tid sedan senaste ff? Har ju bara gått ca 2,5 månad, det kanske är för kort tid?
Jag är inget proffs, jag själv ska söka nytt samlingslån när alla mina ff gått ut och då blir det min egna bank först.
Det ena leder till det andra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp