Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med lösen hos Leabank..

Jag fick ett erbjudande via sambla på ett samlingslån hos Leabank på 100000. Lösenkravet är på hela beloppet och detta skulle hjälpa mig att bli av med nästan alla mina mindre lån och krediter. Min fråga är hur de betalar in lånen och krediterna? På deras hemsida står det att man får pengarna till sitt egna konto men det låter ju skumt med lösenkrav eller? Någon som har erfarenhet?

Jag fick ett erbjudande via sambla på ett samlingslån hos Leabank på 100000. Lösenkravet är på hela beloppet och detta skulle hjälpa mig att bli av med nästan alla mina mindre lån och krediter. Min fråga är hur de betalar in lånen och krediterna? På deras hemsida står det att man får pengarna till sitt egna konto men det låter ju skumt med lösenkrav eller? Någon som har erfarenhet?
Du kommer att få skicka lösenuppgifter ang lån och krediter till Lea som därefter löser dessa, ev överskjutande belopp sätts in på ditt konto!

Fick ett sådant lån beviljat av Avida. Men stora problemet var att dem inte godkände krediter likt klarna, qliro m.m

Nu har jag pratat med banken och tydligen kunde de bara släcka de lån som fanns på UC (två för min del) och resterande får jag själv betala in då de tydligen kunde omvandla lånet på så vis? Blir orolig att de ska avslå allt nu trots signerat låneavtal då det var mycket som inte fanns på UC..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp