Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med flera ff

Hej
Har jag möjlighet att ta samlingslån med dessa förutsättningar?
Blancolån på 350k
Årsinkomst på 380k

11ff (5st försvinner i dec)
4,2 uc riskprognos.
Jag har tyvärr svårt att vänta till sista dec då jag inte vill att mina räkningar går vidare till Kf då jag har svårt att betala det med föräldraledigheten.

Ska man chansa eller är det kört?

Du ligger ju under 100% belåning kontra inkomst. Sen finns det fler aspekter så som barn, ev kreditkort, tillgångar i form av fastigheter/bostad etc.
Hur menar du att föräldraledigheten ska betala räkningarna?
Vänta ut så länga du kan och släng iväg en ansökan på Lendo på ett rimligt belopp, justera om du inte får förslag.
Tills dess sälj saker på Vinted, Blocket, Marketplace.

Du ligger ju under 100% belåning kontra inkomst. Sen finns det fler aspekter så som barn, ev kreditkort, tillgångar i form av fastigheter/bostad etc.
Hur menar du att föräldraledigheten ska betala räkningarna?
Vänta ut så länga du kan och släng iväg en ansökan på Lendo på ett rimligt belopp, justera om du inte får förslag.
Tills dess sälj saker på Vinted, Blocket, Marketplace.
Hej
Tack för snabbt svar.Jag kanske borde va tydligare.

Jag är föräldraledig just nu och har svårt att betala utgifterna och där med sen med TVÅ månaders räkningar. Jag har till nästa vecka att fixa detta men jag vill gärna höra om det är omöjligt att samla alla innan dess?
Gift och 1 Barn
Inga bolån eller bilån.

Jag har 3 st lån
Bank norwegian 110k
Avida finnas 200k
Thorn 40k

Senast ändrad:
Hej
Tack för snabbt svar.Jag kanske borde va tydligare.

Jag är föräldraledig just nu och har svårt att betala utgifterna och där med sen med TVÅ månaders räkningar. Jag har till nästa vecka att fixa detta men jag vill gärna höra om det är omöjligt att samla alla innan dess?
Gift och 1 Barn
Inga bolån eller bilån.

Jag har 3 st lån
Bank norwegian 110k
Avida finnas 200k
Thorn 40k
Du kan inte låna av någon släkting så länge bara för att lösa de mest akuta? Din respektive, likadant?
Hur mycket skulle du anse är akut, som annars förfaller till KF och liknande?
Vad har du för räntor och månadsbelopp på dina lån?
När är din senaste förfrågan gjord?

Senast ändrad:
Du kan inte låna av någon släkting så länge bara för att lösa de mest akuta? Din respektive, likadant?
Hur mycket skulle du anse är akut, som annars förfaller till KF och liknande?
Vad har du för räntor och månadsbelopp på dina lån?
När är din senaste förfrågan gjord?
Just nu vill jag gärna se om möjligheten finns för att lösa mina egna problem. Jag har hamnat i låne sprial förr och vill tyvärr inte gå igenom det mer.
Just nu är det ca 11t kr som ska in och har ca en vecka på mig annars blir det anmärkning osv.

BN är den som ståller till det för mig då det är hopplöst att få ner i kostnaden då dem har 22% i e ränta

Jag har 12t kr i månadskostnad totalt. (3st)

Jag vill höra om det är kört för samlings lån med liknade förutsättningar. (Flera ff) eller är det nog smartas att låna av någon och vänta ut till dec då fem st ff försvinner?

Min senaste är gjord förra månaden av dum anledning på Mio då jag tillbaka varan men uc va redan gjord. Annars är det feb.

Just nu vill jag gärna se om möjligheten finns för att lösa mina egna problem. Jag har hamnat i låne sprial förr och vill tyvärr inte gå igenom det mer.
Just nu är det ca 11t kr som ska in och har ca en vecka på mig annars blir det anmärkning osv.

BN är den som ståller till det för mig då det är hopplöst att få ner i kostnaden då dem har 22% i e ränta

Jag har 12t kr i månadskostnad totalt. (3st)

Jag vill höra om det är kört för samlings lån med liknade förutsättningar. (Flera ff) eller är det nog smartas att låna av någon och vänta ut till dec då fem st ff försvinner?

Min senaste är gjord förra månaden av dum anledning på Mio då jag tillbaka varan men uc va redan gjord. Annars är det feb.
11 FF är mer än vad många gillar. Skulle du få ett erbjudande är det förmodligen inget bra.
Det bästa är att vänta ut dem FF som försvinner i December.

Tror nog att det är bäst att jag väntar tills dec.
Tack för era svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp