Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med 7 kreditupplysningar – chans att få lån på 150 000 kr?

Hej!

Jag har 90 000 kr i synliga skulder och ett betyg på 7.7 på Kreddy (pga förfrågningar) Idag har jag 7 förfrågningar men behöver låna ganska omgående.
Jag har ingen skuld hos kronofogden just nu eller senaste 12 månader och inga betalningsanmärkningar eller misskött kredit.
Har jag en chans att få ett lån på 150 000 kr?

Inkomst? När kom de senaste ff ?

Det finns chans men det blir inte så bra ränta, skulle skicka en ansökan genom Lendo eller annan förmedlare

Det finns chans men det blir inte så bra ränta, skulle skicka en ansökan genom Lendo eller annan förmedlare
Är tacksam för svar. Vet du om alla banker gör sina inkomst kontroller automatiskt genom bank? Jag är lite skeptiskt inför det där.

Är tacksam för svar. Vet du om alla banker gör sina inkomst kontroller automatiskt genom bank? Jag är lite skeptiskt inför det där.

Dem tar en kreditupplysning, där finns dina inkomstuppgifter från din senast godkända deklaration.

Nä kreditupplysningen visar det. Är det något du inte säger har du massa spel transaktioner? Uppger du fel inkomst?

Nä kreditupplysningen visar det. Är det något du inte säger har du massa spel transaktioner? Uppger du fel inkomst?
Det är något jag glömt tillägga och det är arbetet. Jag har fått förlängt med 3 månader hela tiden i senaste 1.5 åren. En fast anställning är kanske ett krav?

Det är något jag glömt tillägga och det är arbetet. Jag har fått förlängt med 3 månader hela tiden i senaste 1.5 åren. En fast anställning är kanske ett krav?
Är ofta ett krav men inte alltid.

Jobbar du på Ahlsell eller? Dem är kända för att förlänga i all evighet

Borde inte du vara inlasad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp