Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med över 600 000 i skulder

Fråga åt en vän. Har ca 630000 i lån och krediter. 3 ff. 363000kr i inkomst per år. 27000 i underskott. Ca 17 lån/kreditgivare. Går det att få ett samlingslån? Och isf var ska man söka för att ha bäst chans?? Tacksam för svar..

Samlingslån utan medsökande om 600 000 kr är svårt. Oftast är det maxtak på just totalt 600.000 hos dom flesta låneförmedlare och då tillsammans med medsökande som då har inkomst. Har du någon du kan söka tillsammans med? Dessutom dubbelt-belånad kontra personens inkomst.

Skulle rekommendera att du söker på hela beloppet och sedan kanske du får 350.000 ta det och samla allt du kan.
Om du kommer ner i månadskostnad. Fokusera på dom krediter som finns på UC ( om du kan ) . Om du får bra med pengar över amortera som fan ner. Sedan snyggare du till betyget återigen under 1-2 månader söker igen efter 6 månader. Får du inget lån då se till att förhandla räntan på lånet inom samma period som du sökt lån 2. ( så slipper du en ny UC )

Hur mkt betala du varje månad på dina skulder? Vad har du för UC betyg nu?

Betalar ca 9000kr. Det står bra på det.

Sök på! Var beredd på att dela upp skulden i två samlingslån först över tid.

Ok. Så du tror att det funkar att få samlinslån? Vart är bäst att söka?

Finns aldrig 100 % men det borde är möjligt på 50 % av din skuld. Räkna ut först om du tjänar på samlingslån och vilka lån du ska betala först. Sök 350 tkr på Sambla och välj samla lån. Lycka till!

630 000SEK på 17 krediter och betalar 9000 i månaden? Det låter som en bra affär i mina ögon. Jag betalar 23 000 i månaden på mina 500 000.

Grattis säger jag bara.

630 000SEK på 17 krediter och betalar 9000 i månaden? Det låter som en bra affär i mina ögon. Jag betalar 23 000 i månaden på mina 500 000.

Grattis säger jag bara.
Fast det går ju inte att bara titta på totalskulden. Allt handlar ju om vilka räntor du betalar för dina skulder. Jag har betalt över 20.000 / mån precis för samma skuldbelopp som dig och är nu nere på ca 7tkr/mån för att jag fått samla och fått ner räntan. @aclc vän bör få ner sin månadskostnad i vilket fall ca 2000-3000 om det går vägen. Tänker jag.

Du kan ju behålla lånet och amortera ner månadsvis. När din uc har blivit bättre igen så kan du söka nytt lån och betala av hela Avida!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp