Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån marginalen

@Angelina Collectorräntan kan du direkt nu på samma UC som gjordes göra en förhandling räntan. Säg att du funderar på att samla och dubbelkolla att dom inte tar ny UC.
Jag tycker dom är väldigt tillmötesgående! Det är ingen katastrof som skulderna är synliga på UC , det handlar ju om att skulden ska minska över tid och då är det ju bättre att ha fått ner räntan på lånen.

Du har ju väldigt bra förutsättningar ändå. Det är ju underskottet som behöver komma ner om du ska städa din UC övertid :)

@Angelina Collectorräntan kan du direkt nu på samma UC som gjordes göra en förhandling räntan. Säg att du funderar på att samla och dubbelkolla att dom inte tar ny UC.
Jag tycker dom är väldigt tillmötesgående! Det är ingen katastrof som skulderna är synliga på UC , det handlar ju om att skulden ska minska över tid och då är det ju bättre att ha fått ner räntan på lånen.

Du har ju väldigt bra förutsättningar ändå. Det är ju underskottet som behöver komma ner om du ska städa din UC övertid :)
Tack ska kolla upp det!

Alla dina ”skitlån” först. Jag får det till 139000. 5416kr i månaden kostar de dig.

Då har du 161000kr kvar att lägga på de andra lånen, där tar du ju och betalar av på de med högst ränta först. Vad fick du för ränta och månadskostnad på samlingslån från marginalen?
Jag håller med @Nitro och hans uträkning! Tycker prersonligen också det är bäst. Men tycker endå du ska läsa på och kolla allt själv så det känns bra för dig :)

Sen kanske du kan prova ringa dom synliga lånen fråga om dom är
Med på att gå ner lite med räntan. Kostar inget att ringa kolla, det värsta du kan få är ett nej :)

Hej igen!
Nu har jag pratat med Collector och ville sänka räntan men till min förvåning ville de erbjuda mig ett lån på 280000 ( super trevlig handläggare)och slå ihop med mina gamla till en bättre ränta. Typ samma som marginalen. Eftersom jag först ansökte på Lendo så ringde jag de men man kunde inte välja två lån samtidigt utan jag skulle söka på nytt.
Jag tänker att om jag väljer Collector också så löser jag även ut två andra stora lån och har då bara marginalen och Collector som lån.
Månadskostnaden blir ungefär samma på de stora lånen.
Vad tycker ni?

Hej igen!
Nu har jag pratat med Collector och ville sänka räntan men till min förvåning ville de erbjuda mig ett lån på 280000 ( super trevlig handläggare)och slå ihop med mina gamla till en bättre ränta. Typ samma som marginalen. Eftersom jag först ansökte på Lendo så ringde jag de men man kunde inte välja två lån samtidigt utan jag skulle söka på nytt.
Jag tänker att om jag väljer Collector också så löser jag även ut två andra stora lån och har då bara marginalen och Collector som lån.
Månadskostnaden blir ungefär samma på de stora lånen.
Vad tycker ni?
Sååå bra! Blir det hela bara positivt för dig så skulle jag absolut köra på collector. Du kan dessutom förhandla räntan löpande var 6:e månad hos dom!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp