Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, löst 1,2 milj i blanco

Nu har UC uppdaterats. Inga blanco, inga krediter kvar. Betyget ligger på 0,63%. Har 4 ff, en går ut 21/1, väntar in den innan ansökan ? Vad kan den göra på betyget?
Dan snyggt väldigt bra betyg min vän! Är ju "bara 7 dagar". Jag hade helt klart väntat om jag Vore dig. Du är nere så lågt i betyg redan så tror ej det gör så mycket men alla små siffror är mycket nere på den nivån. 0.1 är ju högsta man kan ha och 0.2-0.9 näst bästa. Vet ej hur mycket det sjunker men hade endå väntat. Du kommer få galna erbjudanden med bra ränta! Återkom gärna när
Du sökt!

Tack @Dunder . Jag väntar såklart :)
Vad ska man bocka i när man söker lånet? Billån ? Är ju skulder utanför UC på 500k. Söka 500 eller dela upp?

Tack @Dunder . Jag väntar såklart :)
Vad ska man bocka i när man söker lånet? Billån ? Är ju skulder utanför UC på 500k. Söka 500 eller dela upp?
Jag vet ej vad du ska ange faktiskt. Kan ej sånt. Hade iaf sökt så
Högt det går för att sen få se vad man får. Brukar bli erbjuden mindre annars. Blir du ej det och ej får ansökan på visa banker för dom automatiskt ger avslag. Så ring förmedlaren be
Dom sänka.
Som sagt @Doodles har en superlista på vilka banker vilka förmedlare har samt summor osv :)

Nu har UC uppdaterats. Inga blanco, inga krediter kvar. Betyget ligger på 0,63%. Har 4 ff, en går ut 21/1, väntar in den innan ansökan ? Vad kan den göra på betyget?
Ca 0,40, hade 0,60 för ett tag sedan med 4ff när en försvann så sjönk betyget till 0,20.

Senast ändrad:
Ny uppdatering av UC då 1 ff försvann i natt. Kreditbetyg: 0,5%
Jag kommer deklarera 570k 2021 samt 510 000 ÖVERSKOTT. Ska man vänta in de uppgifterna också kanske?? I juni försvinner även 2ff till. Så då skulle man vara nere på 1 ff.

Drog iväg en ansökan på Lendo på 400k. 10år. Det täcker allt.

Bäst: Swebank 4,4 %
SEB 4,7%
Wasa Kredit 4,9%
ICA 5,3%

Resten är 6% +. Ej intressant. Ser ut att bli Swedbank :)

Blev Swedbank. Blev vidarebefodrad direkt till mitt konto och pengarna på kontot omgående. Sjukt smidigt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp