Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, lösa själv

vilka långivare betalar ut lånet direkt till dig, fast de har lösenkrav?

Jag kommer söka ett samlingslån om en vecka det kommer om det beviljas endast användas till att betala osynliga lån. Har redan blancolån över min inkomst så att söka nylån är inget alternativ kommer om jag får några erbjudande endast få erbjudande med lösenkrav.

Har läst i forumet att collector låter en lösa själv stämmer det? Hade tänkt söka hos Lendo

Collector lät mig lösa själv. Enda negativa är att de ringer hela tiden.. fick inte en faktura mailade de, dröjde m svar inbetalning blev 2 dagar sen de han ringa skaffade e faktura har betalat de i tid de ringer igen? Kollar på mina sidor finns 59kr i räntor från den försent inbetalade som släpar, jag har för bövelen betalat vad de skickat på e- fakturan? Ändrade nu senast e fakturan de skickat och la på 2000kr så de håller näbben. Och 15 maj löser jag alla lån och dansar iväg

Jag har collector med 5% ränta. Betaladdut 150 000 kr utan problem. Autogiro har fungerat felfritt och dom har aldrig ringt mig.

Jag har bett om autogiro från dem men de sa att de inte hade det??

De drar varje månad på autogiro

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp