Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån Ikano-fullmakt.

Samlingslån, lösenkrav dock vet jag inte summan. Ikano ska skicka hem skuldebrev och fullmaktsbrev, vad innebär det? Tolkar det som att jag ger dom fullmakt att gå igenom angivet konto. Eller?

Har du inte legitimerat med bankID, eller söker du med en extra medsökande?

Jag har en medsökande, jag signerade med BankID men inte medsökande då de alternativet inte kom upp

Det är troligen pga medsökande isåfall skulle jag tro eftersom en annan person medgår i ett avtal som står i ditt namn så att säga.

Okej, återstår att se då. Vet du eller någon annan om Ikano av slutar krediterna? Jag vill fortfarande ha ett kreditkort kvar som back up

Har inte någon erfarenhet faktiskt men säkert någon som vet här! :)

Samlingslån, lösenkrav dock vet jag inte summan. Ikano ska skicka hem skuldebrev och fullmaktsbrev, vad innebär det? Tolkar det som att jag ger dom fullmakt att gå igenom angivet konto. Eller?

En lösenfullmakt. Dvs att du ger dem fullmakt att lösa dina lån(lösenkravet). Verkar konstigt dock att inte din medsökande behövde signera skuldebrevet.

Okej, återstår att se då. Vet du eller någon annan om Ikano av slutar krediterna? Jag vill fortfarande ha ett kreditkort kvar som back up

Du fyller ju själv i vilka lån och krediter du vill att dom ska lösa. Väljer du att de löser ditt kreditkort så kommer de bara att betala av skulden du har på ditt kreditkort, så att det är nollat. Sen om du vill avsluta kreditkortet eller inte när skulden är återbetald bestämmer du själv, inte Ikano.

jag undrar också över detta, det låter lite otäckt med fullmakt för att avsluta, jag vill definitivt inte få mina kort avslutade (ett av dom går inte att nyöppna)
hur gick det för dig? nollade dom bara korten eller blev dom uppsagda?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp