Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån idag

Kunde inte hålla mig och testade att söka samlingslån idag på 400000

Hade med dagens uppdaterade betyg 3,8% och tänkte att nu kör jag

Har redan valt Collector där jag fick erbjudande om 377000:- och ränta på strax över 10%

Vad tror ni kommer hända nu framöver ? Hade vart guld att detta går igenom och jag kommer VERKLIGEN spara så mycket på detta

Många olika lån sen tidigare och 525000:- synligt hos uc och årsinkomst förra året 407000:-

Kan jag vara lugn då det är signerat eller ska jag oroa mig??

Kunde inte hålla mig och testade att söka samlingslån idag på 400000

Hade med dagens uppdaterade betyg 3,8% och tänkte att nu kör jag

Har redan valt Collector där jag fick erbjudande om 377000:- och ränta på strax över 10%

Vad tror ni kommer hända nu framöver ? Hade vart guld att detta går igenom och jag kommer VERKLIGEN spara så mycket på detta

Många olika lån sen tidigare och 525000:- synligt hos uc och årsinkomst förra året 407000:-

Kan jag vara lugn då det är signerat eller ska jag oroa mig??

Fick du komplettera ngt'

Hej Cilla,

Hur går det för dig? Ansökte i fredags, fick meddelande om att komplettera med lönespec, gjorde detta direkt. Står fortfarande under handläggning. Känns som att det borde vara ytterst sällan som dom nekar efter att ha skickat in skuldebrevet? Vore väl om man ljugit gällande inkomst eller så tänker jag? Någon annan med erfarenhet?

Hej Cilla,

Hur går det för dig? Ansökte i fredags, fick meddelande om att komplettera med lönespec, gjorde detta direkt. Står fortfarande under handläggning. Känns som att det borde vara ytterst sällan som dom nekar efter att ha skickat in skuldebrevet? Vore väl om man ljugit gällande inkomst eller så tänker jag? Någon annan med erfarenhet?

Har inte hört nåt nytt än men skickade in senaste lönespecen i fredags

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp