Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån i Mars - Råd av expertisen

Nej, det har jag inte testat sedan min anmärkning försvann, bra tips!
Hur mycket kan man få där med normal inkomst?

Har alltid fått 10.000 där, med eller utan anmärkningar. Säkert 10 gånger fast värdelös betalningshistorik :D

Testat kräma ur mer ur Klarna eller har det tagit stopp där?

Schysst.

Får kolla på minifinans o förskottslön imorgon, först ska jag se när meddelandelån registrerar men sjukt att det ska ta 2-3 dagar för dom att registrera återbetalningen.

klarna är helkört, får ej mer.

tack o godnatt, hörs imorrn!

Vi fortsätter imorgon ;) Sov gott!

Avslag från 11 banker, Ica, SEB, Swedbank, marginalen osv så sök inte när ni har 5% UC.

Förslagen jag fått på 300.000 sökt med 5.5% i UC är:

Avida, 300.000 16%

Forex, 30.000 13%
Santander, 140.000 14%
Collector, 75.000 20%
Konsumentkredit 40.000 21%

Ska jag ta Avida, lär inte komma något bättre iom att jag fick avslag på alla "bra" .

Fick ta Avida till 16% nu. Blir samma månadskostnad som jag har idag på big bank o balanzia men får lös lite pengar.

Jaja, det var ju skit. Hade hoppats på under 10%.

Sökte advisa också, 250.000 då jag iaf måste vänta ett år nu så spelade ju ingen roll. Ska söka kort också så blir att ligga lågt den till ett år. På advisa erbjöd Collector sökt belopp men till 20% ränta.

Märkligt att de erbjuder 75 på lendo men sen på advisa på förfrågningar efter så erbjuder de 300???

Totalt 550.000 i blanco kommer jag ha.
Till 16 och 19% i ränta.

Kommer bli dyrt men jag kommer ha en bra buffert under året.

Om jag håller mig helt förfrågningar till nästa år I april då jag har 0 förfrågningar. Kommer jag kunna få ett lån till bättre ränta då eller kommer underskottet förstöra allt? Eftersom jag kommer betala mycket ränta.
Isåfall är jag fast i ekorrhjulet och bara invänta tiden när allt brakar o söka skuldsanering men har ingen annan taktik.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp