Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån hos Lendo

Ja jag klarar mig tills dess det gör jag. Då väntar jag till aug. Då borde det väl inte vara några problem att få ett samlingslån med en medsökande?
Nej det kommer inte vara några problem och du får nog ganska så bra ränta jämfört med vad du skulle få nu. Räkna dock med räntehöjning av riksbanken snart och kanske även i juni

Nej det kommer inte vara några problem och du får nog ganska så bra ränta jämfört med vad du skulle få nu. Räkna dock med räntehöjning av riksbanken snart och kanske även i juni
Okej. Säg att jag betalar av Ferratum och anyfin nu, min mamma kan hjälpa mig med dom. gör det något med min uc score? Eller är det alla ff som ställer till det mest?

Okej. Säg att jag betalar av Ferratum och anyfin nu, min mamma kan hjälpa mig med dom. gör det något med min uc score? Eller är det alla ff som ställer till det mest?

Vad har du fått för erbjudande och till vilka räntor?
Ja, bli av helst med Ferratum då blir betyget mycket bättre. FF spelar roll men inte så känsliga som krediter. Avsluta krediten också. Det räcker inte att den är betalad men kvar som outnyttjad. Den påverkar fortfarande din kreditvärdighet.

Vad har du fått för erbjudande och till vilka räntor?
Ja, bli av helst med Ferratum då blir betyget mycket bättre. FF spelar roll men inte så känsliga som krediter. Avsluta krediten också. Det räcker inte att den är betalad men kvar som outnyttjad. Den påverkar fortfarande din kreditvärdighet.
Alltså när jag sökte själv fick jag bara ett erbjudande från banky på typ as hög ränta så givetvis ska jag inte ta den. Men så arg på mig själv att jag inte väntade eftersom mamma kan vara med som medsökande trodde ju inte det då iof... Men som sagt hon hjälper mig med att betala av Ferratum, avslutar jag den när den är betald sen? Eller hur funkar det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp