- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
Du borde haft lite is i magen och kört enligt plan. Du har ju alldeles för många ff. I kombination med mindre bra betyg. En manuell bedömning var det enda rätta. Men nu har Collector en färsk uc och kan göra en manuell bedömning. Håller tummarna för dig. Samtidigt, sök hjälp för spel, gå till skuldrådgivare! Du måste ta tag i din ekonomi långsiktigt.De såg att ja hade många smslån sa de. Men de var de jag ville samla samt qliro o klarna men hjälpte inte när jag förklarade. Mår inte alls bra nu. Enda chans jag har är om typ collector eller BN går med på o gå igenom igen med manuell bedömning. Förstår inte egentligen vad som händer. Har ca 6% uc bruttolön på 40 000 hela 2021 och vill samla lånen. Visst många ff som ställer till det men är belånad ca 80% av min årsinkomst, som syns på uv iaf. Nån borde hjälpt mig....
Och om det visar sig att det inte går med ett samlingslån nu, gör en plan för hur du klarar dig till du har en mycket bra score. Jämka! Det ger fler tusenlappar i månaden extra. Betalningsfri månad. Pausa privata lån mm. Och inga fler lån! Hellre betalplan med lånegivare.