Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån hjälp

3st ryker nästa månad men kan max vänta 1 månad bättre o få lunar med 4500 i månadskostnad är 15 000 för alla lån det går inte då blir de kronofogden snart. Tar ja lunar kan ja söka igen i höst/vinter kanske då har ja endast 2-3 ff

Nu avslog lunar. Så får jag ringa alla banker imon o se om nån kan ge mig nåt annars e de kört.

Tack ska göra det uc steg till 6.7 men de sa i torsdags när ucn låg på 10 att de inte skulle va problem så hoppas :(

De såg att ja hade många smslån sa de. Men de var de jag ville samla samt qliro o klarna men hjälpte inte när jag förklarade. Mår inte alls bra nu. Enda chans jag har är om typ collector eller BN går med på o gå igenom igen med manuell bedömning. Förstår inte egentligen vad som händer. Har ca 6% uc bruttolön på 40 000 hela 2021 och vill samla lånen. Visst många ff som ställer till det men är belånad ca 80% av min årsinkomst, som syns på uv iaf. Nån borde hjälpt mig....

Måste annars fortsätta betala 10-15 k i månaden o även stressa för de privata skulderna samt va orolig varje månad.

De såg att ja hade många smslån sa de. Men de var de jag ville samla samt qliro o klarna men hjälpte inte när jag förklarade. Mår inte alls bra nu. Enda chans jag har är om typ collector eller BN går med på o gå igenom igen med manuell bedömning. Förstår inte egentligen vad som händer. Har ca 6% uc bruttolön på 40 000 hela 2021 och vill samla lånen. Visst många ff som ställer till det men är belånad ca 80% av min årsinkomst, som syns på uv iaf. Nån borde hjälpt mig....
Det måste vara pga belåningsgrad och ff... fan att nu många banker kollar på konto,,,, jag ska söka i början av maj så hoppas jag får erbjudande från någon bank som inte kollar

Då tog dom en bisnode eller kontohistorik?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp