Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån - Facit bank

Nej jag har inte druckit alkohol. Det är också en orelevant fråga här.

Personen som startade tråden hade frågor om facit bank.
Det innebär att det var nog framförallt just facit bank som personen hade frågor om. Hade personen frågat om Nordea så hade ditt svar varit lämpligare, men nu var frågan om facit bank.
Det heter faktiskt irrelevant. ;)

Fick efter fyra arbetsdagar och tre samtal där jag efterfrågade vad som sker avslag men ingen mer info än så.
Pga att det tog för lång tid kunde jag inte justera ansökan hos lendo men hade ett erbjudande kvar, 74000kr hos Thorn. Sämre ränta.

Facit Bank är helt inkompetenta skulle jag säga. De kan ju framstå som trevliga (dock inte smidiga) men trevlig kan en ko på åkern vara också. Sen är Facit Bank och Thorn samma koncern på något sätt.

Idag fick jag äntligen besked från Thorn och lånet godkänt.
74 000 till 16% i ränta.
Inget bra men bättre än smspengar och viaconto som ska betalas av och spärras.
sänker månadskostnaden med ca 2500 kr för att samtala ihop dem två samt betala av vivus så jag har under 10k kvar där.
Målsättning är att betala av vivus innan skatteåterbäringen och betala av fler lån med den när den kommer!
Gäller att hålla sig ifrån spel och andra dumheter framöver!

Idag fick jag äntligen besked från Thorn och lånet godkänt.
74 000 till 16% i ränta.
Inget bra men bättre än smspengar och viaconto som ska betalas av och spärras.
sänker månadskostnaden med ca 2500 kr för att samtala ihop dem två samt betala av vivus så jag har under 10k kvar där.
Målsättning är att betala av vivus innan skatteåterbäringen och betala av fler lån med den när den kommer!
Gäller att hålla sig ifrån spel och andra dumheter framöver!
Grattis! Bara att kämpa på!

Har någon fått kredit hos Facit bank nyligen?
Förutsättningar?

Mitt lån från Thorn som jag skrev om ovan flyttades efter 1 månad till Facit bank. Även om jag blev nekad hos dem. Samma villkor osv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp