Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån förutsättningar?

Och när jag pratade med Klarnas kundtjänst via chatten i samband med förlängningen så frågade jag ”Riskerar jag en betalningsanmärkning direkt när ni skickar det till Inkasso?” Och får som svar då ”Ja, fakturor som går till inkasso och påminnelseavgifter påverkar din kreditvärdighet och det kommer att finnas en betalningsanmärkning.”
Visste inte att det sker direkt? Trodde först man skulle få chansen att betala själv inkassokravet? Eller? Just därför är jag lite stressad och vill helst bara få bort dessa från klarna som tyvärr är uppe i 50.000kr..

Och när jag pratade med Klarnas kundtjänst via chatten i samband med förlängningen så frågade jag ”Riskerar jag en betalningsanmärkning direkt när ni skickar det till Inkasso?” Och får som svar då ”Ja, fakturor som går till inkasso och påminnelseavgifter påverkar din kreditvärdighet och det kommer att finnas en betalningsanmärkning.”
Visste inte att det sker direkt? Trodde först man skulle få chansen att betala själv inkassokravet? Eller? Just därför är jag lite stressad och vill helst bara få bort dessa från klarna som tyvärr är uppe i 50.000kr..
Tänker också att det är konstigt. Menades missbrukad kredit, kanske?

Tänker också att det är konstigt. Menades missbrukad kredit, kanske?
Ja verkligen konstigt… vid missbrukad kredit kommer det påverka mycket om jag ansöker om lån via tex Lendo? Ser dem det då? Funderar om jag ändå ska söka innan det i så fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp