Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån få ner månadskostnad

Hej
Har skuld på ca 600 t 3 olika banker med månadskostnad på 9800 kr blir månadskostnad mindre om jag tar ett samlingslån ifall det blir beviljat.

Inga uc förfrågningar både för mig och medlånetagare årsinkomster är 288000 och 444000 .

Tack för svar

Det beror självklart helt och hållet på vad ni får för räntor och hur lång återbetalningstid ni väljer. Vad har ni för räntor idag? Rent spontant låter det som att ni skulle kunna få ett lån på 400-500.000 för att baka ihop nästan allt och jag tror definitivt ni kommer få en lägre månadskostnad. Att få 600.000 beviljat i ett enda samlingslån kan vara tufft via förmedlare då jag enbart vet Nordax Bank som kan erbjuda det. Med det sagt så är jag övertygad om att ni kommer att kunna komma lägre ner i månadskostnad oavsett om det blir ett enda lån eller två. Förutsatt att ni inte har betalningsanmärkningar då.

Har de här lånen
Sevenday 230000 5.65
Santander 100000 6.30
Forexbank 250000 5.93
Inga anmärkningar vill helst inte ansöka och få uc förfrågan igen .

Har de här lånen
Sevenday 230000 5.65
Santander 100000 6.30
Forexbank 250000 5.93
Inga anmärkningar vill helst inte ansöka och få uc förfrågan igen .

Ok, så du vill inte ansöka om ett samlingslån? Trodde det var det du undrade. Om det bara handlar om att få ner kostnaden på de befintliga lånen så är det bara att ringa bankerna och höja återbetalningstiden till max samt fråga om lägre ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp