Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, EXPERTER SE HIT! HJÄLP

Hur länge har du haft Collector Betalkoll?

Hmm dom kanske i dagarna börjat rapportera till UC men du verkar vara den enda som drabbats.

Dök det upp först nu? Eller sedan start?

Tack för era svar!
Ska försöka lösa fram pengar till kreditkorten, men nu verkar man inte kunna använda betalkoll då de visas på ucn..

OM jag inte lyckas lösa det, vad tror ni om mina möjligheter?
Vad kan ja få för summa och med vilken ränta?

Hade en kredit på 17.000kr på ferratum, men innan jag gjorde ett uttag så ringde jag dom - de säger att om jag använder den så kommer det synas på UCn???

Det dök upp i slutet på förra året! Vid höjning från 10 - 40k. Collector kanske är griniga för att jag förtidslöste mitt blancolån efter 4 månader och därför rapporterade in ”krediten” till UC:cool::D
För mig syns det inte! :O Ändå har jag haft det sen Juli 2018
Men jag förtidslöste ett Collector lån till dem också efter bara några månader pga bättre ränta (men har ett mindre lån med bättre ränta också med dem)
Så konstigt. Borde vara samma för alla.

UPPDATERING:

Har nu lyckats lösa fram 50,000:- för att lösa båda kreditkorten.
Tog ut pengarna via Credway, credigo, easy credit och monetti som INTE ska ta UC.

Om nån timme har jag pengarna på kontot och ska betala av de 2 kreditkorten direkt, då lär de synas på UCn som enligt kreddy uppdateras om 4 dagar.
Hoppas VERKLIGEN att det blir som ni tror nu, annars tog jag allt detta till höga månadskostnader i onödan! haha.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp