Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, EXPERTER SE HIT! HJÄLP

Okej PANIK! Om credway och deras dotterbolag kommer rapportera till UC som syns imorgon innebär ca 3 till kreditgivare och mer skulder på UCn
Nu har jag 3,8 i betyg. Väntade ju egentligen in uppdateringen imorgon då jag betalade av mina 2 kreditkort och skulle fått bättre betyg.
Frågan är nu: VAD GÖR MAN?! Söker nu eller chansar till imorgon?!?! Ska söka 350,000

Okej PANIK! Om credway och deras dotterbolag kommer rapportera till UC som syns imorgon innebär ca 3 till kreditgivare och mer skulder på UCn
Nu har jag 3,8 i betyg. Väntade ju egentligen in uppdateringen imorgon då jag betalade av mina 2 kreditkort och skulle fått bättre betyg.
Frågan är nu: VAD GÖR MAN?! Söker nu eller chansar till imorgon?!?! Ska söka 350,000
Frågan är om man nu är 100% säker på att detta kommer synas uc redan vid denna uppdatering. Har du själv pratat med de?

Frågan är om man nu är 100% säker på att detta kommer synas uc redan vid denna uppdatering. Har du själv pratat med de?

DET är ju frågan.. jag frågade när de började med de och de sa för ett par veckor sen

DET är ju frågan.. jag frågade när de började med de och de sa för ett par veckor sen
För att det ska vara med denna uppdatering som sker i veckan, skulle de redan ha reporterat in till uc, innan sista april. Låter lite hastigt och ologiskt tycker jag.

Jag slängde iväg ansökan med 3.9% i betyg. Dom sa att dom började rapportera till UC för ganska exakt en månad sedan. Vågade inte chansa, tar hellre lite sämre ränta.

Jag slängde iväg ansökan med 3.9% i betyg. Dom sa att dom började rapportera till UC för ganska exakt en månad sedan. Vågade inte chansa, tar hellre lite sämre ränta.

STORT LYCKA TILL!!! Berätta hur det går.
Jag pratade precis med credway, det ät endast dom och inte dotterbolagen som rapporterar.
Och ja, de rapporterade i april.

Frågan är om jag ska våga chansa att vänta tills imorgon? Har ju betalat bort 2 krediter, men nu tillkommer credway.. så fler konton krediter men mindre skuld?
Vad ska man göra

Okej,
Antingen söka nu med 3,6 i UC
Eller vänta till imorgon när två kreditkort på 45,000kr totalt är betalada MEN credway som en extra kreditgivare och skuld på 25,000kr

HJÄLP vad tror ni?!?

Jag körde hade inget val, har ändå tänkt göra två sökningar så tar väl en nu sen en via advisa snart. Har inget val....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp