Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån efter sista Betanmärkning

Nu den sista juni så blir jag fri från betalningsanmärkning så hoppas jag kan ta en samlingslån så jag kan lösa thorn lånet som har väldigt hög ränta så vad tror ni att det finns för chanser till ett lån på 350 000kr med dom här förutsättningarna och vad tror ni min uc betyg hamnar på efter sista anmärkning

inkomst 534400kr
Blanco: 160tkr thorn
ff 3 en försvinner nu den 13 juni
Underskott 21900kr
Uc betyg 6.6%

Om du inte har några betalningsanmärkningar kvar så borde de inte vara några problem.

Ett tips bara, bli inte för bekväm och hamna i låneträsket. Kan bli jobbigt sen.

Om du inte har några betalningsanmärkningar kvar så borde de inte vara några problem.

Ett tips bara, bli inte för bekväm och hamna i låneträsket. Kan bli jobbigt sen.
Men min uc betyg har fastnat i 5månader på 6.6 fattar inte Vf den inte går ner endast 0.1 0.2% slutet av varje månad

Nu den sista juni så blir jag fri från betalningsanmärkning så hoppas jag kan ta en samlingslån så jag kan lösa thorn lånet som har väldigt hög ränta så vad tror ni att det finns för chanser till ett lån på 350 000kr med dom här förutsättningarna och vad tror ni min uc betyg hamnar på efter sista anmärkning

inkomst 534400kr
Blanco: 160tkr thorn
ff 3 en försvinner nu den 13 juni
Underskott 21900kr
Uc betyg 6.6%
Varför låna 350’ när lånet som du ska lösa är på 160’?

Har några inkasso som måste oxå lösas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp