Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån december - Från 45 till 5 FF

Hej tänkte kolla med er kunniga, tänkte försöka ta ett samlingslån i december då jag har 5 förfrågningar kvar. Jag har just nu 45 st och en uc på 25.8 . Inkomst 2019 422.000 kr . Och krediter och blanco på 700.000 . Vad tror ni mitt uc kan hamna på när jag kommer till december med 5 förfrågningar kvar . Inga anmärkningar och inget hos kf. Vore schysst om någon hade nån tanke :)

Hej tänkte kolla med er kunniga, tänkte försöka ta ett samlingslån i december då jag har 5 förfrågningar kvar. Jag har just nu 45 st och en uc på 25.8 . Inkomst 2019 422.000 kr . Och krediter och blanco på 700.000 . Vad tror ni mitt uc kan hamna på när jag kommer till december med 5 förfrågningar kvar . Inga anmärkningar och inget hos kf. Vore schysst om någon hade nån tanke :)
Under 4 tror jag

Svårt att säga, hur många krediter har du? Samt hur mycket är utnyttjat på dom?

Jag har löst en helt precis på 10.000 kr och sen har jag 5 st kvar. Utnyttningsgrad på var och en kanske 50 60 procent .
Okej, då ser jag inga som helst problem att du kommer ner under 4% om du fortsätter betala ner krediterna, samt håller dig borta från nya förfrågningar. Hur ser ditt underskott ut?

Okej, då ser jag inga som helst problem att du kommer ner under 4% om du fortsätter betala ner krediterna, samt håller dig borta från nya förfrågningar. Hur ser ditt underskott ut?

Mitt underskott är ganska högt 190.000
Inkomst 422.000

Oj, ja det var högt. Vet faktiskt inte riktigt hur mycket sånt påverkar betyget, men det kan ju sätta käppar i hjulet, helt klart.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp