Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån chans

Hej

Om jag har en inkomst på ca 410000

Blancolån på ca 330000 på 4 olika .

Ett kreditkort med 22000 i limit och 17000 utnyttjat men det syns inte på min uc just nu utan det står att det är utnyttjat med 500 :-

Hur tror ni chanserna skulle vara att få till hela summan på en ?

Score 1,8 % 6 förfrågningar .

Du kommer kunna samla dom men inte bra ide att göra tills dess att dina ff försvinner om du vill få ett riktigt bra erbjudande.
Om din riskscore är 1,8 med 6 ff bör du ha >0,5 när dom försvinner vilket innebär att du kommer då kunna få flera bud med bankernas lägsta ränta.

Du kommer kunna samla dom men inte bra ide att göra tills dess att dina ff försvinner om du vill få ett riktigt bra erbjudande.
Om din riskscore är 1,8 med 6 ff bör du ha >0,5 när dom försvinner vilket innebär att du kommer då kunna få flera bud med bankernas lägsta ränta.

Ok men om jag skulle försöka samla dom nu vad tror du jag skulle få för räntor nu ?

runt 6-12% beroende på hur gamla dina UC är.
3,45% - 4% om du väntar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp