Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån-billån

Jag hade försökt löst så att du har så få utgifter som möjligt.

Jag är så anti och less på lån så det finns inte. Tänker bara om du vill bli av med lånen nångång så känns ett nytt lån på bil väldigt tufft.

Du lär inte få någon bra ränta på billånet. Men kolla med nån bilhandlare ändå
Jag har haft ett billån, som är löst nu, sålde bil igår. Det var 2600kr per månad, tänkte om jag hittar nån bil som ska kosta max 1500kr, det skulle vara bra, då sparar jag 1000kr per månad. Jag har gjort bort mig med min jävla spelmissbruk, kämpar så hårt men det känns som att skulder står still

Ändå bra deal om du sänker din månadskostnad.

Men du är behov av bil så du har väl inget annat val just nu

Ändå bra deal om du sänker din månadskostnad.

Men du är behov av bil så du har väl inget annat val just nu
Ja, tyvärr, tack för hjälpen. Fortfarande funderar på om jag ska söka samlingslån innan inkomst uppdatering eller efter?

Dumt o riskera en UC. Tror du får svårt med ett större lån.

Vill du redovisa dina lån här?

Det är en tuff situation!

Kan du vänta till juni så vore det nog det bra.

Jag hade ansökt om samlingslån på alla förutom Resursbank. Få ihop alla lån till ett är nog omöjligt nu ifåfall BN. Fast med hög ränta.

Är leasa bil något alternativ? Tänker om reparationer uppstår så kanske det inte finns någon buffert?

Nystart 20%, , resurs är ok, nb 12%. De två tänkte lösa... jag har osynliga runt 60.000kr som kostar 4000kr per månad.

Hade BN och remember med samma ränta 19.95% på båda. Väntade in nya inkomsten, hade 270 innan och nya hamnade på 417 000. Dock mycket större underskott( 47 000kr). Betyget hamnade på 2.2% med det nya inkomsten. Gick och köpte bil för 170 000kr med 3.95 i ränta från dnb bank. Blev godkänd utan problem(dock betalde jag 20% av bilen direkt) Betyget ökade till 2.6. 2 veckor efter sökte jag ett samlingslån på ca 270 000 via lendo och fick flertal erbjudande och valde då Swedbank till en ränta på 5.7%. Vet inte om jag hade tur eller liknande men det kändes overkligt bra! Lycka till

Det är en tuff situation!

Kan du vänta till juni så vore det nog det bra.

Jag hade ansökt om samlingslån på alla förutom Resursbank. Få ihop alla lån till ett är nog omöjligt nu ifåfall BN. Fast med hög ränta.

Är leasa bil något alternativ? Tänker om reparationer uppstår så kanske det inte finns någon buffert?
Jag har funderat på att leasa bil, men det kostar ganska mycket. Tänkte samla nystart och bn, det blir ungefär 270.000kr, om jag lyckas minska kostnader för 2000kr det kommer bli perfekt.
@Peterppp, @pala87 tack för alla tips!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp