Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån-Behöver hjälp, hur ska jag tänka?

Med så mycket underskott måste du ha några pisslån som inte syns på UC? Jag hade ca 50k mindre än dig i underskott och jag hade så högt pga att jag haft varje skitlån som finns 2017. Men kanske finns annan anledning?

Ja jag hade riktigt många skitlån under 2017, men jag har lyckats kriga bort det de flesta efter en väldigt lång kamp. Nu har endast dessa som har skrev om krav, har ni några tips om hur jag ska göra nu när ni kikat på mina förutsättningar. Var har jag störst chans till samlingslån? Hur ska jag göra? Jag tackar Terry för tipsen!

Med så mycket underskott måste du ha några pisslån som inte syns på UC? Jag hade ca 50k mindre än dig i underskott och jag hade så högt pga att jag haft varje skitlån som finns 2017. Men kanske finns annan anledning?
Jag har nog haft 80% av alla snabblån som finns under 2016-2017.

Hej, tänkte bara berätta att jag sökte ett lån på lendo på 340k fick 5st olika erbjudande och jag nappade på forexlån på 340k med 5,8%ränta. En rak månadskostnade på 7271. Lycka till alla kämpar där ute

Hej, tänkte bara berätta att jag sökte ett lån på lendo på 340k fick 5st olika erbjudande och jag nappade på forexlån på 340k med 5,8%ränta. En rak månadskostnade på 7271. Lycka till alla kämpar där ute
Då verkar det som underskott inte spelar så stor roll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp