Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån behöver ett lån på minst 50k

hej! Hoppas ngn kan svara på detta!
Befinner mig i en riktigt jobbig sits..

Jag behöver ett lån på minst 50k
Typ samlingslån skuldsanering eller liknande.

Jag har ett blancolån hos norwegian på 125k,
1 kredit kort på remeber på 5k

Och i stortsett dem flesta sms och snabblåneföretagen man kan ha.

Jag har klarat mig från kronofogden med nöd och näppe. Mina ärenden hoppar till betalningsförelägganden och jag lyckas få dem återkallade men snart funkar de inte längre.

Jag har 21 ff
Inkomst på 200k för 2014. Idag ligger jag på 25k fast lön plus 5-10k i provision imånaden. Min score låg på 80% sist jag kolla för några veckor sedan. Jag har ingen skuld eller betalningsanmärkning

Finns de ngt jag kan göra?

Har ingen bostads rätt eller bil att använda som säkerhet.

Skuldsanering. Samlingslån?

Jag är i en liknande situation som du, men tyvärr det finns ingen hjälp. Ringde själv många banker, men ingen vill bevilja samlingslån. Svea Ekonomi (speciallån och skuldfinansering) svarade idag att jag måste ha medsökande om jag vill bli beviljad hos de.

Va i din sits för några år sedan. Då fick jag 50k hos Svea med medsökande.

Jag är i en liknande situation som du, men tyvärr det finns ingen hjälp. Ringde själv många banker, men ingen vill bevilja samlingslån. Svea Ekonomi (speciallån och skuldfinansering) svarade idag att jag måste ha medsökande om jag vill bli beviljad hos de.

Hur stor chans är de att man blir beviljad med medsökande? Och vad är de för villkor på dem? Känns så jävla synd att man inte kan få hjälp när man verkligen behöver de!

Jag har fast och bra anställning och dem skyltar med att dem kollar till nuvarande situation..

Het inte en ff sen 4 månader och bra inkomst. Så jävla hopplöst fall! Att de ska handla om ff? De e inte ens befintliga lån. Utan de e för att man försöker söka hjälp!

Hur stor chans är de att man blir beviljad med medsökande? Och vad är de för villkor på dem? Känns så jävla synd att man inte kan få hjälp när man verkligen behöver de!

Jag har fast och bra anställning och dem skyltar med att dem kollar till nuvarande situation..

Het inte en ff sen 4 månader och bra inkomst. Så jävla hopplöst fall! Att de ska handla om ff? De e inte ens befintliga lån. Utan de e för att man försöker söka hjälp!
Jag förstår dig, som jag hade sagt, jag hamnas i samma situation som du. Din medsökande måste ha fast månads inkomst (minst 90000kr per år), inga betalningsanmärkningar, eller skulder hos kf, och väntetid är 2 månader! Deras speciellån är dåligt tycker jag för att du kan få lån vad som helst med medsökande med bra ekonomi... Ibland jag känner att de vill att folk hamnar på kf.

Fick ett på BN om du kan läsa en tråd som är lite längre ner. Vet dock inte hur det blir då du har redan 125k hos de. Men de är allmänt kädna för att vara lite snällare i sina bedömningar. Dessutom är det samlingslån. För jag själv hade ett kreditkortslån hos dem på 50k innan jag ansökte om 70k i samlingslån.

Nu verkar det som jag haft alla lån i världen och det har jag typ också.
Ang Avida så fick jag 70 k där när jag hade anmärkning 7 ff och 25% UC. Avslag först sen ringde jag upp då sa de "ansök igen" och då fick jag beviljat direkt.

jag har ju haft en del ganska många ärenden som legat på inkasso hos dem. Då kanske de e kört?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp