Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån 500k som ensam sökande

Sökte nyss med 7.7% 470k blanco synligt 370k årsinkomst 5 FF och fick inte ett enda erbjudande.. fan, det är riktigt kört nu. Fan vilken ångest
Oj!! Det var väldigt otippat. Hur mycket sökte du och visst sökte du samla allt?

340k och valde samla allt ja..
Usch, då behöver du komma ner till under 4. Förstår att du har ff långt fram i tiden. Har du nyttjade krediter som du kan släcka? (Flytta?)
För mig hjälpte det jättebra att få ner och bort krediter.
Kanske t.o.m. kan bli bättre om vissa lån fr UC går till inkasso, då försvinner de fr UC = bättre score.

Usch, då behöver du komma ner till under 4. Förstår att du har ff långt fram i tiden. Har du nyttjade krediter som du kan släcka? (Flytta?)
För mig hjälpte det jättebra att få ner och bort krediter.
Kanske t.o.m. kan bli bättre om vissa lån fr UC går till inkasso, då försvinner de fr UC = bättre score.
Är maxad överallt asså. Maxad hos alla jag kan utnyttja hos och spärrad från resterande

Är maxad överallt asså. Maxad hos alla jag kan utnyttja hos och spärrad från resterande
Det är det som tyvärr ställer till det för dig.
Ring ikano imorgon. Går såklart att fråga andra lånegivare oxå. Fokus på att släcka nyttjade krediter.
Jämkar du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp