Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån 350.000 kr

Hej! Behöver lite råd i min situation. Behöver samla lån och krediter på ca 350 000:- ganska omgående pga min ekonomi är snart inte hållbar längre. Har ett uc betyg på 11,3 % och 11 ff varav en försvinner 31/1. Så då kommer uc betyget sjunka ytterligare lite till. Har en årsinkomst på 217 700 kr.
Är det lönt att söka på lendo i februari eller ser det mörkt ut.

Hej! Behöver lite råd i min situation. Behöver samla lån och krediter på ca 350 000:- ganska omgående pga min ekonomi är snart inte hållbar längre. Har ett uc betyg på 11,3 % och 11 ff varav en försvinner 31/1. Så då kommer uc betyget sjunka ytterligare lite till. Har en årsinkomst på 217 700 kr.

Med det betyget och den inkomsten så kommer du nog inte få några bra förslag på den summan, om ens du får så högt. Lägger du till en medsökande med bra betyg och lön så är dina chanser betydligt mycket bättre.

Alla erbjudande är mer än välkomna. Får jag bara ett erbjudande på 100 000 kr så är det till hjälp. Det bästa hade varit på hela summan men går det inte så får jag acceptera det så länge. Någon som varit i ungefär samma sits och fått lånerbjudande och isåfall hur mycket?

Jag tror man kan ange högre inkomst än den deklarerade (om du nu har högre nu än 2018) och styrka vid intyg efter avslag?

Alla erbjudande är mer än välkomna. Får jag bara ett erbjudande på 100 000 kr så är det till hjälp. Det bästa hade varit på hela summan men går det inte så får jag acceptera det så länge. Någon som varit i ungefär samma sits och fått lånerbjudande och isåfall hur mycket?

Du kan eventuellt få något erbjudande. Beror på underskottet i deklarationen, om du kan styrka bättre lön än deklarerade (?), några anmärkningar eller missbrukad kredit?

Är du riktigt desperat så kan du gå via Axo Finans, de har låneaktörer som beviljar med sämre förutsättningar.

Lönen för 2019 är 304 200:- inga anmärkningar, inkasso eller liknande.

Kanske inte till någon hjälp, men.. Jag fick 350 000 kr beviljat av Collector förra året. Men då hade jag en UC-risk på 1,9 %, blanco på 150 000 kr, 4 ff samt en inkomst på 241 000 kr.
Det jag ville säga med detta är att inkomsten inte behöver vara ett problem.

Kanske inte till någon hjälp, men.. Jag fick 350 000 kr beviljat av Collector förra året. Men då hade jag en UC-risk på 1,9 %, blanco på 150 000 kr, 4 ff samt en inkomst på 241 000 kr.
Det jag ville säga med detta är att inkomsten inte behöver vara ett problem.
Dock en väldig stor skillnad på kredit betyget där! Som spelar roll

Inte säkert att ditt betyg sjunker för att en förfrågan försvinner med tanke på att du har 10 kvar. Sjunker det så är det nog inte med mkt tyvärr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp