Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån 300k

Vad tror ni om mina chanser att få ett samlingslån till hyfsad ränta?
Har tre synliga lån på UC, Anyfin 20k, Marginalen 68k och Avida 190k utnyttjat/200 beviljat.
Sen har jag ca 40k utanför som jag gärna vill bli av med.
Räntan på Marginalen och Avida är omkring 10%, Anyfin 14% och de utanför UC är tyvärr ännu sämre.
I övrigt inga betalningsanmärkningar eller liknande och lön på 33500/mån. UC score 1,2.
Vad kan jag förvänta mig att få för ränta om jag försöker samla?

Du kommer nog garanterat få ett samlingslån på hela beloppet med bättre ränta. Tycker du har dåliga lån mot vad din uc visar! Tycker du ska söka om du har få förfrågningar

Vad tror ni om mina chanser att få ett samlingslån till hyfsad ränta?
Har tre synliga lån på UC, Anyfin 20k, Marginalen 68k och Avida 190k utnyttjat/200 beviljat.
Sen har jag ca 40k utanför som jag gärna vill bli av med.
Räntan på Marginalen och Avida är omkring 10%, Anyfin 14% och de utanför UC är tyvärr ännu sämre.
I övrigt inga betalningsanmärkningar eller liknande och lön på 33500/mån. UC score 1,2.
Vad kan jag förvänta mig att få för ränta om jag försöker samla?

Sök om du har under 4ff

Sök om du har under 4ff
Har 3ff nu, en går ut sista mars och de andra i oktober. Betalade av en del vid månadsskiftet så kanske väntar tills det uppdaterats och sedan testar söka.
Är det bäst att välja lång löptid på lånet eller hur ska man tänka för att maximera chans att få godkänt och så låg ränta som möjligt?

Har 3ff nu, en går ut sista mars och de andra i oktober. Betalade av en del vid månadsskiftet så kanske väntar tills det uppdaterats och sedan testar söka.
Är det bäst att välja lång löptid på lånet eller hur ska man tänka för att maximera chans att få godkänt och så låg ränta som möjligt?

Då kommer du redan nu få erbjudande tycker jag , sök på 12år på advisa , återkoppla gärna sen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp