Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån 250 000 kr

Har idag 2 stora lån, collector 248100 ca med 7.65%ränta, annuitetslån så betalar 2800 /mån
Samt ikano 248 000 med f 6.44% ränta.
Samt betalkoll typ 5000, seb kort 10000 och ett litet saldo på klarna.

Skulle helst vilja få bort collector lånet och lägga upp ngt med rak amortering men när är läge att göra en ansökan?

Finns det ens möjlighet att få ihop allt på ett enda lån? Var i så fall? Har en förfrågan från juli 2021, inkomst typ 350 000 /år. Ska jag vänta tills 2021 års deklaration är inne? Pluggade 2017-2019 så min inkomst 2019 stämmer ju inte med den jag har nu, är det bäst att vänta?

Var är störst sannolikhet att bli godkänd?

Det går alldeles utmärkt att samla dessa till ett lån. Många långivare har 500k som Max. Vad har du för UC risk? Och inkomst 2020? Ff?
Om du kan vänta till april när 2021 inkomst registrerats och den är högre, är det såklart en fördel.
Lägst UC ger lägst ränta.

Finns en lista som @Doodles som kommenterat ovanför gjort vilka lånegivare som lånar ut Max till vad. Kika igenom den listan h*n Kan säkert posta den här :) när jag läste såg det ut som zmarta hade flest som bevilja 500k. Men läs på avgör själv. Sök iaf 500 får du ej det kan du nog bli beviljad mindre men prova på 500.

om du har möjlighet så vänta till ff gått ut samt inkomsten registreras. Det gör nog du får fler erbjudanden och bättre villkor.

vad vad du för förutsättningar utöver det? Inkomst? Kreditbetyg?

önskar dig lycka till :)

Det går alldeles utmärkt att samla dessa till ett lån. Många långivare har 500k som Max. Vad har du för UC risk? Och inkomst 2020? Ff?
Om du kan vänta till april när 2021 inkomst registrerats och den är högre, är det såklart en fördel.
Lägst UC ger lägst ränta.
Inkomst 2020 var ungefär som nu 350 000. Var ser man UC risk? Kollade nu, har en ff i juni 2021 o en i juli 2021. Bör jah vänta ut båda? När 2021 inkomst är reg så slipper jag förklara varför jag bara har typ 200 000 i inkomst 2019, så vill helst vänta.

Inkomst 2020 var ungefär som nu 350 000. Var ser man UC risk? Kollade nu, har en ff i juni 2021 o en i juli 2021. Bör jah vänta ut båda? När 2021 inkomst är reg så slipper jag förklara varför jag bara har typ 200 000 i inkomst 2019, så vill helst vänta.
Antingen skaffar du appen Kreddy gratis :) eller minuc.se där kostar de 49 kr månaden kan du se lite fler saker :) i båda dom ser du ditt betyg.

har du möjlighet så vänta :) tror ej dom bryr sig om 2019 då. Är liksom 2 inkomster på 350 000 efter då. Vilket är bra.

ett lån på 250 000 är ju ba 70-80% av din årskinkomst alltså inte mycket :)

Antingen skaffar du appen Kreddy gratis :) eller minuc.se där kostar de 49 kr månaden kan du se lite fler saker :) i båda dom ser du ditt betyg.

har du möjlighet så vänta :) tror ej dom bryr sig om 2019 då. Är liksom 2 inkomster på 350 000 efter då. Vilket är bra.

ett lån på 250 000 är ju ba 70-80% av din årskinkomst alltså inte mycket :)
Har Kreddy, där står det uc betyg 0.4ä, är det det jag ska titta på?

Har Kreddy, där står det uc betyg 0.4ä, är det det jag ska titta på?
Ja :) och det är väldigt bra betyg! Det bästa
Är 0.1.
Du kommer få
Många fina erbjudanden! Det bästa betyget man kan ha är 0.1-0.2 är det bästa och 0.2-0.9 är de näst bästa man kan ha.

Bara söka när
Du känner dig redo du kommer få
Toppen erbjudanden använd zmarta
Lendo eller advisa så söker du på flera ställen med en uc. Läs på se vilket som passar dig bäst :) det kommer gå galant för dig! Kul när det går bra för andra. Återkoppla gärna när du sökt osv säg vad du fick för toppen erbjudanden för är säker på du kommer att få det :)

Lån med rak amortering är ju alltid billigare än annuitetslån. SBAB och Ikano bank erbjuder upplägg med rak amortering. På Kosumenternas.se kan man med hjälp av deras lånekalkyl jämföra total kostnad för lånet vid olika belopp,räntor, avgifter och rak amortering eller annuitet.

Lån med rak amortering är ju alltid billigare än annuitetslån. SBAB och Ikano bank erbjuder upplägg med rak amortering. På Kosumenternas.se kan man med hjälp av deras lånekalkyl jämföra total kostnad för lånet vid olika belopp,räntor, avgifter och rak amortering eller annuitet.
Hur menar du att rak vs annuitetslån är billigare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp