Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån 2021- Mina chanser?

vet du hur man gör för att dra ner ditt underskott på deklarationen? Du får mindre tillbaka på skatten för tillfället men kan ta tillbaka dom pengarna när samligslånet är beviljat.

Dra ner underskottet till under 10% på av din deklaranter inkomst på deklaration så och kika hur mkt du får i Uc score på MINUC. Sen är det bara att söka om den är bra!

400.000 lär du få flera förslag på.
Tack för tipset! Men jag jämkar just nu. Fokus på att betala av mer och låna mindre. Menar du att jag har chans på evt 400.000 tkr med mitt nuvarande underskott?

Nu var det ju inte det jag sa, det är alltid svårare att få lån beviljat på ett högre belop, bättre att söka på ett lägre belop.

Nej, det är inte bättre att söka på ett lägre belopp. Det är bättre att söka på 500.000 eftersom att bankerna beviljar det dom kan bevilja och ger inte avslag bara för att det är ett för högt belopp. Kan dom inte bevilja 500 men till exempel 300 så får du erbjudande om det.

Man kan inte få över 500.000 beviljat som ensamsökande så sök inte över 500.000. Jag tror också du har goda chanser på ett högt belopp. Inte till bra räntor kanske, men ändå så att du får en bättre privatekonomi.

Hej,
Hoppas att nån av er kan hjälpa mig,
Jag skulle behöva samla mina lån då det är för höga månadskostnader,
Jag har som sagt hamnat i den sist jag är idag pga dåliga investeringar i företag vilket lett till att jag varit tvungen ta lån för att kunna köpa min bostad,
Jag har idag fast anställning sen 2011, tjänar ca 42-45000 brutto varje månad,
Inga anmärkningar , ingen skuldsaneringen eller vad som, däremot högt under skott
2019 årsinkomst:574 000kr
Underskott 130 000kr
Lån 779 000kr.. inga sms lån eller så ..
ett kreditkort..
Uc betyg:2%
Jag vill bara samla det jag kan samla , inga nya lån alls, hur tror ni mina förutsättningar ser ut? Jag har inte tagit nån uc på 1,5 år ..
hur kan jag få ett bättre underskott? Vad kan jag göra?
Hoppas verkligen på hjälp

Hej,
Hoppas att nån av er kan hjälpa mig,
Jag skulle behöva samla mina lån då det är för höga månadskostnader,
Jag har som sagt hamnat i den sist jag är idag pga dåliga investeringar i företag vilket lett till att jag varit tvungen ta lån för att kunna köpa min bostad,
Jag har idag fast anställning sen 2011, tjänar ca 42-45000 brutto varje månad,
Inga anmärkningar , ingen skuldsaneringen eller vad som, däremot högt under skott
2019 årsinkomst:574 000kr
Underskott 130 000kr
Lån 779 000kr.. inga sms lån eller så ..
ett kreditkort..
Uc betyg:2%
Jag vill bara samla det jag kan samla , inga nya lån alls, hur tror ni mina förutsättningar ser ut? Jag har inte tagit nån uc på 1,5 år ..
hur kan jag få ett bättre underskott? Vad kan jag göra?
Hoppas verkligen på hjälp

Blir underskottet för 2020 detsamma?

Gör en ansökan på 500.000 hos Advisa, Freedom Finance eller Lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp