Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån 140 000 kr. Vad behöver jag göra för att förbättra mitt kredit?

Aha..vill du dom ska se uppdateringen då? Blir den bättre så vänta..

Aha..vill du dom ska se uppdateringen då? Blir den bättre så vänta..

Så här är det, jag vill söka 140k hade nollat kreditkort samt gjort extra amotering på blancolånet i juni. Hade 2,8 i betyg och idag såg jag att det sjönk till 0,5.
Jag undrar om bankerna kan se ändringen direkt eller ska man avvakta några dagar innan man söker? Såg uppdatering idag på kreddy men är osäker om det går att lita på.

Aaah. Då förstår jag. Borde ju vara detsamma betyg kå kreddy som på min uc..logga in där om du kan istället så ser du det korrekta betyget du har just nu..kreddy släpar dock oftast efter..

Underskottet är ju väldigt högt, men vänta till i augusti. Du kommer sälert få ett lån på 200 även om du söker i juli med iofs. Det var inte ett jättehögt belopp. Är det allt du har eller har du mer än 200? Hur viktig är räntan?

Jag har 130 000 i lån på Swedbank. Tänker mig en rimlig ränta

Jag tänker söka samlingslån imorgon. 140k
Ska man ange exakt samma årsinkomst som står på deklarationen för att slippa komplettera med lönespecifikation? Har varit sjukskriven i 10 veckor pga knäoperation. Kan de bli avslag om de kräver senaste lönespecifikation och ser att jag fått sjukpenning?

Är tillsvidareanställd och har 330 i årsinkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp