Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån 100 000 kr med anmärkning

Hej! Jag håller på att betala av mina skulder nu och tänker försöka få ett samlingslån nästa år för de sista skulderna. Har för tillfället låg taxerad inkomst och en hel del betalningsanmärkningar. Nästa år kommer jag att ha 200-250k i taxerad inkomst och bara en enda betalningsanmärkning. Hur tror ni mina chanser ser ut för ett lån då? Det gäller max 100k.

Tror nog att det kommer gå väldigt bra, men jag är ingen expert på ämnet..

Tror nog att det kommer gå väldigt bra, men jag är ingen expert på ämnet..
Ja det hoppas jag med. Jag har ett väldigt dåligt kreditbetyg idag då jag har en hel del aktiva skulder men det blir bättre för varje månad. 200-250k i taxerad inkomst är ju helt ok för att få lån ändå verkar det som. Enda problemet är ju att jag kommer ha en betalningsanmärkning men det kanske går bra ändå :)

Sålänge anmärkningen inte är missbrukar kredit bör det inte vara några problem, givetvis mindre utbud än om du inte hade haft anmärkningen men.

Sålänge anmärkningen inte är missbrukar kredit bör det inte vara några problem, givetvis mindre utbud än om du inte hade haft anmärkningen men.
Just nu har jag anmärkningar från olika lån. Den anmärkningen som kommer finnas kvar är från CSN bara så det bör ju inte vara missbrukad kredit då. Givetvis är det så, jag klarar mig som sagt men vore skönt om det gick att samla ihop de resterande skulderna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp