Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlings lån?

Hej!

första gången jag skriver här och behöver hjälp. Jag har en års inkomst på 402,000kr.

Lån:
Saldo Bank: 19,500kr. Betalar 999kr
Anyfin: 27,674kr. Betalar 1050kr
Northmill: 43,300kr. Betalat 1250kr
Credifi: 17,000kr. Betalar 2000kr
Ferratum: 31,000kr. Betalar 1550kr
Loanstep: 8500kr. Betalar 500kr

Totalt 146,974 och betalar 7349kr.

Credifi ryker nästa månad är planen med skatteåterbäring + lön.
Har 3 förfrågningar där 2 försvinner den 14de april denna månad och sista 6de maj.
Har 2.5 i score. Vilka är bäst för mig att vända mig till, tycker det är as krångligt att ha koll på så många lånegivare och vill även komma ner i kostnad. Detta är mitt första samling lån och vad tror ni jag kan komma ner i? Alla tips och råd är guld värda, ps har inga anmärkningar eller liknande! Tack

Du får nog absolut ett samlingslån och beroende på ränta och löptid kan du nog komma ner till ca 1500 i månadskostnad. Då tänker jag om du får en ränta på typ 10%

Du får nog absolut ett samlingslån och beroende på ränta och löptid kan du nog komma ner till ca 1500 i månadskostnad. Då tänker jag om du får en ränta på typ 10%
Tack för ditt svar! Är det Lendo som är bäst att gå till? Tänker att jag väntar ut till Maj så jag har 0 förfrågningar för att få det bästa erbjudandet

Kolla Lån o Spar,dom har nog bra ränta..

Eller Ica-banken

lycka till

Ja du kan köra på Lendo, skiljer sig inte jättemycket bland dom största aktörerna. Sambla/Advisa säger att dom har flest långivare men dom har massa såna små skitaktörer som erbjuder max 50k med ockerräntor.

Jag hade sökt på Lendo, du får nog absolut ett bra samlingslån där.
Jag hade dock sökt direkt efter den 14e. 1 eller 0 förfrågningar gör inte någon större skillnad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp