Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla, utan medsökande behöver råd

Hej,

Jag tänkte äntligen samla lite saker man dragit på sig pga spelande och ja skäms av att skriva detta men behöver stöd så de uppskattas.

Förutsättningar:
- 510 000kr årslön
- 24 år
- 8st UC senaste 12mån (2 försvinner i Augusti) senaste tagen 22/5-25
- Fasta utgifter min del ca 7000kr
- Ingen anmärkning eller KF

Lån:
- 200 000kr (Svea) 3800kr/m
- 70 000kr (SEB) 2000kr/m
- 24 000kr (Sevenday) 1100kr/m
- 89 000kr (Plus1/Nstart) 2200kr/m
- 49 000kr (Northmill) 1900kr/m
- 30 000kr kredit maxad på Northmill ca 900kr/m

Sen är de skit lån på ca 50 000kr hos andra som inte kör UC. Som tickar ca 3000kr/m

Vilken låneförmedlare rekommenderar ni? Ja tänkte vänta till nästa månad för bättre UC FF.

Rekommenderar att vänta till 0 UC FF sen söka ett samlingslån på hela summan. ca 470.000, sen börja att faktist amortera ner detta lån varje månad.

Har du tagit flera UC förfrågningar senaste 6 månaderna så är det ingen ide alls att söka något idag.

Det sista du vill är att dra på dig fler lån. Var i din situation med en halv miljon i lån (om inte ännu högre summa) när jag vara 24 år. Om du inte börjar amortera av detta och slutar spela/shoppa eller vad du gör så kommer du kasta bort väldigt många år av ditt liv

Rekommenderar att vänta till 0 UC FF sen söka ett samlingslån på hela summan. ca 470.000, sen börja att faktist amortera ner detta lån varje månad.

Har du tagit flera UC förfrågningar senaste 6 månaderna så är det ingen ide alls att söka något idag.

Det sista du vill är att dra på dig fler lån. Var i din situation med en halv miljon i lån (om inte ännu högre summa) när jag vara 24 år. Om du inte börjar amortera av detta och slutar spela/shoppa eller vad du gör så kommer du kasta bort väldigt många år av ditt liv
Jag fick 200k av SVEA med hög UC förfrågan, behöver jag verkligen vänta till 0 UC?

Jag fick 200k av SVEA med hög UC förfrågan, behöver jag verkligen vänta till 0 UC?
Då du fick 200k av SVEA, förmodligen till en dålig ränta så fick/hade du nog inte fått något annat erbjudande än deras.
Vill du ha en ärlig chans till att kunna samla hela summan så håller jag med ovanstående, vänta ut till 0 FF och beta av lånen under tiden

Vet dock inte hur lätt det kommer bli då dina skulder efter snabb huvudräkningar kostar 15k/månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp