Tänkte om det finns en spärr? Eller gå direkt till ens bank?Har du en bra UC behöver du ju inte, allt handlar om förutsättningarna.
Jag sökte via Lendo igår och ringde banker för att kolla lite. De flesta banker sa att om jag ska söka igen att jag ska vänta minst 6 månader efter varje ansökan för att få bra bud.Tänkte om det finns en spärr? Eller gå direkt till ens bank?
Då kanske man borde avvakta!Jag sökte via Lendo igår och ringde banker för att kolla lite. De flesta banker sa att om jag ska söka igen att jag ska vänta minst 6 månader efter varje ansökan för att få bra bud.
snarare 30 dagar skulle jag säga.Gör du ansökan via en förmedlare så blir det i majoriteten av fallen automatiskt avslag om du gör ansökan igen inom 90 dagar beroende på utfallet i din första ansökan.
Kan ju bara säga vad jag vet eftersom jag jobbat på 2st olika o där är är basic 90 dagar. Tror öven rememever har 3 eller 4 avier mellan ansökan.snarare 30 dagar skulle jag säga.
jag tog många lån på kort tid, ny ansökan efter 31 dagar flera gånger om inga problem, enda gången jag hade problem det var i mitten när jag väntade bara runt 2 veckor då fick jag nästan inga erbjudanden och blev hårdare granskad, tog Collector på 12%, väntade 30 dagar och sökte igen då hade jag många bra erbjudanden igen, på under 6%