Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån?

Hej!
Jag har just nu lån på 110k som jag vill samla i augusti eftersom de är alldeles för hög ränta. Kommer ha 0 ff, vilken ränta tror ni jag kommer hamna på om jag då söker samlingslån?
En till fråga; tänkt byta lönekonto, hur många löner bör jag ha på det nya lönekontot ifall jag ska söka lån?

Det beror på ganska mycket annat än bara förfrågningarna, men 6-25% utifrån det du berättat

Om han har fast jobb borde han inte få mer än 10%,110000 är inte så mycket och dessutom 0 ff.

Det beror ju på vad det fasta jobbet består i också. Jobbar man 50% som undersköterska kommer det kanske inte bli lån alls. Jobbar han som VD i något börsbolag med några miljoner i månaden är det lättare.

Det beror ju på vad det fasta jobbet består i också. Jobbar man 50% som undersköterska kommer det kanske inte bli lån alls. Jobbar han som VD i något börsbolag med några miljoner i månaden är det lättare.
Vi borde utgå från medellön.

Det beror på ganska mycket annat än bara förfrågningarna, men 6-25% utifrån det du berättat
Fastanställning på lager, 400k årslön. Har en skuld till farsan på 420k också men de ju han som står på lånet så inget som syns. Tror dessutom bara 60k syns på UC just nu o resterande på bisnode lr liknande..

Men grejen är att jag har 80k hos Banky, 50k morrowbank. Banky äter upp mig de just därför jag undrar vad mitt betyg blir o om jag kan få bra ränta så jag kan betala av skiten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp